Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Microsoft Case William H. Page
Codul Libristo: 04548188
Editura The University of Chicago Press, mai 2009
In 1998 the United States Department of Justice and state antitrust agencies charged that Microsoft... Descrierea completă
? points 106 b
214 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-14 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Persona 5, Vol. 10 Atlas / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Their Eyes Were Watching God Zora Neale Hurston / Carte broșată
common.buy 54 lei
Design of Learning Spaces Pamela Woolner / Carte broșată
common.buy 304 lei
Culpeper's Medicine Graeme Tobyn / Carte broșată
common.buy 198 lei
Sense and Sensibility Jane Austen / Carte broșată
common.buy 97 lei
Celtic Revival in Shakespeare's Wake Adam Putz / Copertă tare
common.buy 324 lei
Islam and the Political Amr G. E. Sabet / Copertă tare
common.buy 621 lei
Asbestos Standard for the Construction Industry and Lead in Construction Occupational Safety and Health Administration / Carte broșată
common.buy 319 lei
Learning by Playing Fran C. Blumberg / Copertă tare
common.buy 798 lei
Art of Ethnography / Copertă tare
common.buy 287 lei

In 1998 the United States Department of Justice and state antitrust agencies charged that Microsoft was monopolizing the market for personal computer operating systems. More than ten years later, the case is still the defining antitrust litigation of our era. William H. Page and John E. Lopatka's "The Microsoft Case" contributes to the debate over the future of antitrust policy by examining the implications of the litigation from the perspective of consumer welfare. The authors trace the development of the case from its conceptual origins through the trial and the key decisions on both liability and remedies. They argue that, at critical points, the legal system failed consumers by overrating government's ability to influence outcomes in a dynamic market. This ambitious book is essential reading for business, law, and economics scholars as well as anyone else interested in the ways that technology, economics, and antitrust law have interacted in the digital age.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo