Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte
Carte MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co JUAN FONTAN
Codul Libristo: 20009577
Editura CERTIA, noiembrie 2012
«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certif...
? points 54 b
109 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri

«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certificado de profesionalidad «Atención al cliente, consumidor o usuario» (COMT0119) recogido en el Real Decreto 1522/2011

Informații despre carte

Titlu complet MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co
Autor JUAN FONTAN
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte
Data publicării 2013
Număr pagini 141
EAN 9788416019045
Codul Libristo 20009577
Editura CERTIA
Dimensiuni 300 x 210
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo