Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Media Franchising

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Media Franchising Derek Johnson
Codul Libristo: 01287327
Editura New York University Press, martie 2013
While immediately recognizable throughout the U.S. and many other countries, media mainstays like X-... Descrierea completă
? points 99 b
199 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Secret Garden Johanna Basford / Carte broșată
common.buy 59 lei
The Creative License Danny Gregory / Carte broșată
common.buy 88 lei
reduceri
Franchising Andrew Emmerson / Carte broșată
common.buy 112 lei
Die Wut des Verstehens Jochen Hörisch / Carte broșată
common.buy 81 lei

While immediately recognizable throughout the U.S. and many other countries, media mainstays like X-Men, Star Trek, and Transformers achieved such familiarity through constant reincarnation. In each case, the initial success of a single product led to a long-term embrace of media franchising - a dynamic process in which media workers from different industrial positions shared in and reproduced familiar culture across television, film, comics, games, and merchandising. In Media Franchising, Derek Johnson examines the corporate culture behind these production practices, as well as the collaborative and creative efforts involved in conceiving, sustaining, and sharing intellectual properties in media work worlds. Challenging the connotations of homogeneity, Johnson shows how the cultural and industrial logic of franchising has encouraged media industries to reimagine creativity as an opportunity for exchange among producers, licensees, and even consumers. Drawing on case studies and interviews with media producers, he reveals the meaningful identities, cultural hierarchies, and struggles for distinction that accompany collaboration within these production networks. Media Franchising provides a nuanced portrait of the collaborative cultural production embedded in both the media industries and our own daily lives.

Informații despre carte

Titlu complet Media Franchising
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 300
EAN 9780814743485
ISBN 081474348X
Codul Libristo 01287327
Greutatea 472
Dimensiuni 228 x 157 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo