Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Media Commercialization and Authoritarian Rule in China

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Media Commercialization and Authoritarian Rule in China Daniela Stockmann
Codul Libristo: 02785739
Editura Cambridge University Press, iulie 2014
In most liberal democracies commercialized media is taken for granted, but in many authoritarian reg... Descrierea completă
? points 134 b
271 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Eulenhaus Eugenie Marlitt / Copertă tare
common.buy 312 lei
Memoiren der Kurfürstin Sophie von Hannover Martina Trauschke / Copertă tare
common.buy 91 lei
Rise and Fall of Modern Empires, Volume III Sarah E Stockwell / Copertă tare
common.buy 2.137 lei
Coming of Age in America MaryC Waters / Carte broșată
common.buy 199 lei
Freier Wille und bedingungslose Liebe A Peshewa / Carte broșată
common.buy 221 lei
News & Social Media Madhuri Madhok / Copertă tare
common.buy 245 lei
Historical Sketch of Col. Benjamin Bellows, Founder of Walpole Henry Whitney Bellows / Carte broșată
common.buy 114 lei

In most liberal democracies commercialized media is taken for granted, but in many authoritarian regimes the introduction of market forces in the media represents a radical break from the past with uncertain political and social implications. In Media Commercialization and Authoritarian Rule in China, Daniela Stockmann argues that the consequences of media marketization depend on the institutional design of the state. In one-party regimes such as China, market-based media promote regime stability rather than destabilizing authoritarianism or bringing about democracy. By analyzing the Chinese media, Stockmann ties trends of market liberalism in China to other authoritarian regimes in the Middle East, North Africa, sub-Saharan Africa and the post-Soviet region. Drawing on in-depth interviews with Chinese journalists and propaganda officials as well as more than 2000 newspaper articles, experiments and public opinion data sets, this book links censorship among journalists with patterns of media consumption and the media's effects on public opinion.

Informații despre carte

Titlu complet Media Commercialization and Authoritarian Rule in China
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 358
EAN 9781107469624
ISBN 1107469627
Codul Libristo 02785739
Greutatea 568
Dimensiuni 158 x 234 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo