Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Media Authorship

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Media Authorship Cynthia Chris
Codul Libristo: 01239560
Editura Taylor & Francis Ltd, decembrie 2012
Contemporary media authorship is frequently collaborative, participatory, nonsite specific, or quite... Descrierea completă
? points 163 b
325 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


African Political Thought Guy Martin / Copertă tare
common.buy 320 lei
Wedding Photography Terry Hewlett / Carte broșată
common.buy 108 lei
Cambridge Companion to the Literature of Paris Anna Louise Milne / Copertă tare
common.buy 423 lei
Just Kidding Louis R Franzini / Copertă tare
common.buy 361 lei
Security Protocols Bruce Christianson / Carte broșată
common.buy 320 lei

Contemporary media authorship is frequently collaborative, participatory, nonsite specific, or quite simply goes unrecognized. In this volume, media and film scholars explore the theoretical debates around authorship, intention, and identity within the rapidly transforming and globalized culture industry of new media. Defining media broadly, across a range of creative artifacts and production cultures'from visual arts to videogames, from textiles to television'contributors consider authoring practices of artists, designers, doityourselfers, media professionals, scholars, and others. Specifically, they ask: What constitutes "media" and "authorship" in a technologically converged, globally conglomerated, multiplatform environment for the production and distribution of content? What can we learn from cinematic and literary models of authorship'and critiques of those models'with regard to authorship not only in television and recorded music, but also interactive media such as videogames and the Internet? How do we conceive of authorship through practices in which users generate content collaboratively or via appropriation?What institutional prerogatives and legal debates around intellectual property rights, fair use, and copyright bear on concepts of authorship in "new media"? By addressing these issues, Media Authorship demonstrates that the concept of authorship as formulated in literary and film studies is reinvigorated, contested, remade'even, reauthored'by new practices in the digital media environment.

Informații despre carte

Titlu complet Media Authorship
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 316
EAN 9780415699433
ISBN 0415699436
Codul Libristo 01239560
Greutatea 440
Dimensiuni 154 x 229 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo