Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success Cong Li
Codul Libristo: 12098981
Editura Peter Lang Publishing Inc, iulie 2015
An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on it... Descrierea completă
? points 163 b
328 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top reduceri
Kaze Hikaru, Volume 21 Taeko Watanabe / Carte broșată
common.buy 43 lei
Pictorial Key to the Tarot Arthur Edward Waite / Carte broșată
common.buy 93 lei
Granville Alexa McDonough / Carte broșată
common.buy 115 lei
Stubbe - Von Fall zu Fall Birgit Bahr / DVD
common.buy 153 lei
Dunkirk Diane Andrasik / Carte broșată
common.buy 115 lei
Home Naked Raven / DVD
common.buy 124 lei
Practical Methods To Insure Success Hiram Erastus Butler / Carte broșată
common.buy 151 lei
Learning to Choose, Choosing to Learn Mike Anderson / Carte broșată
common.buy 156 lei
Lost in the Crater of Fear Tracey Turner / Copertă tare
common.buy 143 lei
Index to Homeopathic Provings Thomas Lindsley Bradford / Carte broșată
common.buy 172 lei
Baltazar and the Flying Pirates Oliver Chin / Copertă tare
common.buy 76 lei
University of Wisconsin Football Dave Anderson / Carte broșată
common.buy 115 lei

An organization can have a high number of «likes» on its Facebook page and lots of «followers» on its Twitter account, but does that mean anything from a financial perspective? Is it worth the organization's effort to maintain an active presence on social media in order to generate more revenue? Is it possible to use social media metrics such as the number of «likes» and the number of «followers» to predict an organization's «success» even though those metrics are nonfinancial indicators? Prior research studies have looked at how organizations should utilize social media, but few studies have provided strong empirical evidence to support how the outcome of using social media should be measured and why. Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies' social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share. These data, both financial and nonfinancial, are matched and statistically analyzed to see whether a company's social media activities are significantly associated with its business performance.

Informații despre carte

Titlu complet Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 170
EAN 9781433125782
ISBN 1433125781
Codul Libristo 12098981
Greutatea 264
Dimensiuni 225 x 152 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo