Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Measuring Entrepreneurship

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Measuring Entrepreneurship Emilio Congregado
Codul Libristo: 01382551
Editura Springer-Verlag New York Inc., octombrie 2007
This volume provides a comprehensive review of the theoretical concepts and empirical models of entr... Descrierea completă
? points 488 b
972 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Hry vetra Viera Švenková / Copertă tare
common.buy 28 lei
Day Donny Herbert Woke Up Rich Blake / Carte broșată
common.buy 92 lei
curând
Discoveries & Observations Journal Chronicle Books / Copertă tare
common.buy 46 lei
Sands of Time Barbara Erskine / Carte broșată
common.buy 86 lei
Comparing Distributions Olivier Thas / Copertă tare
common.buy 560 lei
Searching for the State in British Legal Thought Janet McLean / Copertă tare
common.buy 725 lei
Parliamentary Debates, House Of Lords The Stationery Office / Copertă tare
common.buy 723 lei

This volume provides a comprehensive review of the theoretical concepts and empirical models of entrepreneurship from a non-conventional perspective. Its main purpose is to contribute to the design of an efficient system of indicators of entrepreneurship and competitiveness. The existence of a gap between the theory of entrepreneurship and the methods and data available for testing its main propositions has been widely recognized. Hence, some of the most prestigious researchers have collaborated to review and develop the statistical sources, indicators and proxies currently available for empirical studies on the phenomena of entrepreneurship. §The book thereby makes recent advances in the theory and application of the economics of entrepreneurship accessible to a wider audience, including policy makers, emphasizing data requirements to advance the future research agenda and to allow for a better design and monitoring of entrepreneurial policy.

Informații despre carte

Titlu complet Measuring Entrepreneurship
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2007
Număr pagini 338
EAN 9780387722870
ISBN 0387722874
Codul Libristo 01382551
Greutatea 1500
Dimensiuni 156 x 235 x 32
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo