Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Measuring Consumers' Preferences Towards Mobile Service Providers

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Measuring Consumers' Preferences Towards Mobile Service Providers Mohammed Azmathullah
Codul Libristo: 02987751
Editura LAP Lambert Academic Publishing, aprilie 2016
Satisfying customers is a challenge for any service company and loyalty begins to question companies... Descrierea completă
? points 100 b
210 lei -5 %
199 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Big New Yorker Book of Cats Anthony Lane / Copertă tare
common.buy 171 lei
Idea Stormers Bryan W Mattimore / Copertă tare
common.buy 117 lei
Multimedia Semantics - The Role of Metadata Michael Granitzer / Copertă tare
common.buy 630 lei
Home Sweet Home Roger Priddy / Cărți pliante
common.buy 37 lei
Every Act of Mankind Rachel Lu / Carte broșată
common.buy 77 lei
Kochen mit Mister Glücklich und seinen Freunden Roger Hargreaves / Copertă tare
common.buy 55 lei

Satisfying customers is a challenge for any service company and loyalty begins to question companies whether their customers' perception are meeting their standards of services. Stiff competition in this modern era of technology has led to rising value added services to upscale cellular subscribers and setting up USPs every year. So how does studying consumers' perception affect the company and its loyalty? Will it be the breakthrough to deliver customer delights? His maiden research conducted in 2015 with 250+ hours of work, Mohammed Azmathullah discusses major insights as to how customers perceive services provided by cellular companies and what level of satisfaction makes them loyal. As once stated by Philip Kotler "The best advertising is done by satisfied customers"

Informații despre carte

Titlu complet Measuring Consumers' Preferences Towards Mobile Service Providers
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 60
EAN 9783659667800
Codul Libristo 02987751
Greutatea 107
Dimensiuni 150 x 220 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo