Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Measure What Matters - Online Tools For Understanding Customers, Social Media, Engagement and Key Relationships

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Measure What Matters - Online Tools For Understanding Customers, Social Media, Engagement and Key Relationships Katie D Paine
Codul Libristo: 04345605
Editura John Wiley & Sons Inc, aprilie 2011
In an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key b... Descrierea completă
? points 62 b
145 lei -13 %
125 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Measure What Matters John Doerr / Carte broșată
common.buy 78 lei
reduceri
Alter Ego 1 V. Kizirian / Carte broșată
common.buy 100 lei
Al Qaeda and What It Means to be Modern John Gray / Carte broșată
common.buy 84 lei
Lament for America Earl H. Fry / Carte broșată
common.buy 178 lei
Architects Sketches Schank Smith / Copertă tare
common.buy 1.253 lei
Cry from the Heart Margaret Crosland / Carte broșată
common.buy 86 lei
Color - Class - Identity John Arthur / Carte broșată
common.buy 340 lei
Body and Gender, Soul and Reason in Late Antiquity Gillian Clark / Copertă tare
common.buy 1.212 lei
Wordsworth and Coleridge Peter Larkin / Copertă tare
common.buy 324 lei
Derrida and the Time of the Political Pheng Cheah / Carte broșată
common.buy 171 lei
curând
'Bohun of Fressingfield' Cartulary Bridget Wells-Furby / Copertă tare
common.buy 216 lei
202 Great Cover Letters Michael Betrus / Carte broșată
common.buy 95 lei
Townend, Cumbria Sarah Woodcock / Carte broșată
common.buy 49 lei

In an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simple, step-by-step procedures for measuring customers, social media reputation, influence and authority, the media, and other key constituencies.* Based on hundreds of case studies about how organizations have used measurement to improve their reputations, strengthen their bottom lines, and improve efficiencies all around* Learn how to collect the data that will help you better understand your competition, do strategic planning, understand key strengths and weaknesses, and better respond to customer preferences* Author runs a successful blog and serves as a measurement consultant to companies such as Facebook, Southwest Airlines, Raytheon, and Allstate Don't draw conclusions or make key decisions based on guesswork. Instead, Measure What Matters and the difference will show in the most important measure: your bottom line.

Informații despre carte

Titlu complet Measure What Matters - Online Tools For Understanding Customers, Social Media, Engagement and Key Relationships
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2011
Număr pagini 272
EAN 9780470920107
ISBN 0470920106
Codul Libristo 04345605
Greutatea 470
Dimensiuni 164 x 238 x 26
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo