Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Markt- Und Produktmanagement

Limba germanăgermană
Carte Copertă tare
Carte Markt- Und Produktmanagement Michael Kleinaltenkamp
Codul Libristo: 01782822
Editura Gabler Verlag, martie 2006
Eine traditionelle Kernaufgabe von Marketing-Entscheider betrifft die Planung und Gestaltung solcher... Descrierea completă
? points 431 b
867 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ancient Mythologies Charles Kovacs / Carte broșată
common.buy 91 lei
Letní lásky von Vogel Maja / Copertă tare
common.buy 29 lei
Becoming a Reader J. A. Appleyard / Copertă tare
common.buy 448 lei
Arme Seelen Bresser Lucio / Carte broșată
common.buy 32 lei
Ewigkeit der Bibel Rudolf Gerber / Copertă tare
common.buy 88 lei
Kosmische Entgiftung Mantak Chia / Copertă tare
common.buy 99 lei
Signaling in Plants Frantisek Baluska / Copertă tare
common.buy 1.093 lei
Seelsorge auf dem Land Birgit Hoyer / Carte broșată
common.buy 204 lei
2. Internationales Mandolinen-Symposium 1992 Rolf Fritsch / Carte broșată
common.buy 106 lei
Law and Criminal Justice Christopher E. Smith / Carte broșată
common.buy 207 lei
Ich liebe diese Verruckte... Christian Roth / Carte broșată
common.buy 101 lei
Latchup in CMOS Technology R.R. Troutman / Carte broșată
common.buy 638 lei

Eine traditionelle Kernaufgabe von Marketing-Entscheider betrifft die Planung und Gestaltung solcher Maßnahmen, die der Bearbeitung umfassender Märkte oder von Marktsegmenten dienen. Ihren konkreten betrieblichen Niederschlag findet diese Aufgabe sehr oft im Produktmanagement. Diesem Aufgabenfeld, wie es sich speziell für Business-to-Business-Märkte darstellt, ist der vorliegende Band des mehrbändigen Grundwerks "Technischer Vertrieb" gewidmet. Behandelt werden Methoden und Ansätze zum Management des Leistungsprogramms, der Distribution, der Kommunikation, des Leistungsentgelts und der Vertragsgestaltung. Die Perspektive ist dabei branchenübergreifend und umfaßt die gesamte Breite des Business-to-Business-Bereichs, also klassische Industriebranchen genauso wie den industriellen Dienstleistungssektor.

Informații despre carte

Titlu complet Markt- Und Produktmanagement
Limba germană
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2006
Număr pagini 812
EAN 9783834900913
ISBN 3834900915
Codul Libristo 01782822
Editura Gabler Verlag
Greutatea 1524
Dimensiuni 170 x 244 x 44
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo