Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing, International Edition

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing, International Edition William M Pride
Codul Libristo: 01370359
Editura Cengage Learning, Inc, mai 2013
Perfect for students of all backgrounds and interest levels, Pride and Ferrell's "Marketing 2014, In... Descrierea completă
? points 334 b curând curând
673 lei
Retipărire preconizată Termenul este necunoscut Termenul este necunoscut

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Keys to the Universe Cards Diana Cooper / Cărți
common.buy 117 lei
reduceri
Distrust That Particular Flavor William Gibson / Carte broșată
common.buy 86 lei
Pohádky ze dvora Pavlína Vacátková / Foaie
common.buy 28 lei
Matt Sorum/Sam Aliano Matt Sorum / Carte broșată
common.buy 72 lei
Herculaneum Maria Paola Guidobaldi / Copertă tare
common.buy 563 lei
Samuel Beckett's Library Dirk Van Hulle / Copertă tare
common.buy 678 lei
Holidays in Hell P. J. O´Rourke / Carte broșată
common.buy 59 lei
African Spirituality in Black Women's Fiction Elizabeth J West / Carte broșată
common.buy 350 lei
Foreign Powers and Intervention in Armed Conflicts Aysegul Aydin / Copertă tare
common.buy 365 lei
Devices Cj Lim / Carte broșată
common.buy 297 lei
Demand Driven Strategic Planning Marcos Fava Neves / Carte broșată
common.buy 340 lei
Successful Adaptation to Climate Change Susanne C Moser / Carte broșată
common.buy 375 lei
Frische Gartenküche Andrea Schabbauer / Copertă tare
common.buy 137 lei

Perfect for students of all backgrounds and interest levels, Pride and Ferrell's "Marketing 2014, International Edition" combines a thorough overview of essential marketing principles with a visually engaging, reader-friendly presentation. This popular, proven text and a full range of supplemental learning resources (including eLectures, videos, and an interactive marketing plan) provide students with the knowledge and decision-making skills they'll need to succeed in today's competitive business environment. "Marketing 2014, International Edition" includes the most current coverage of marketing strategies and concepts with extensive real-world examples including material on social networking and digital marketing. This edition has an updated chapter on digital media and social networking that incorporates the latest research and trends in the ever-changing environment of e-marketing. You will find important topics drawn from the rapidly changing world of modern business including social and environmental responsibility, sustainability, globalization, entrepreneurship, and marketing through transitional times.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing, International Edition
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 848
EAN 9781285092607
ISBN 1285092600
Codul Libristo 01370359
Greutatea 1532
Dimensiuni 277 x 217 x 30
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo