Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Tourism Destinations

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Marketing Tourism Destinations Ernie Heath
Codul Libristo: 04892037
Editura John Wiley & Sons Inc, martie 1992
The global significance of tourism as an economic, environmental, and social force has never been gr... Descrierea completă
? points 231 b
544 lei -14 %
468 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Academic Presentation: Situated Talk in Action Johanna Rendle-Short / Copertă tare
common.buy 1.075 lei
Devils, Women and Jews Joan Young Gregg / Carte broșată
common.buy 222 lei
Siege Of Derry Carlo Gebler / Carte broșată
common.buy 71 lei
From Madrigal to Opera Mauro Calcagno / Copertă tare
common.buy 464 lei
Origins of War Jean Guilaine / Copertă tare
common.buy 957 lei
Practice of Principle Jules L. Coleman / Copertă tare
common.buy 601 lei
Dante's Interpretive Journey William Franke / Carte broșată
common.buy 232 lei
Clinical MR Spectroscopy Nouha Salibi / Carte broșată
common.buy 958 lei
Art of Japanese Dyeing Patterns Pie / Carte broșată
common.buy 183 lei
Stony Path Rita Bradshaw / Carte broșată
common.buy 60 lei
Half-Century of Greatness Frederic Ewen / Copertă tare
common.buy 575 lei

The global significance of tourism as an economic, environmental, and social force has never been greater. Modern methods of transportation enable growing numbers of people to travel to almost any area of the world; in the developed world, travel is now regarded as a right, rather than a privilege. Based on proven marketing principles, Marketing Tourism Destinations defines tourism and its "product" and examines the nature of tourist businesses, with an emphasis on planning for tourism development. Comprehensive, readable chapters discuss such topics as: Regional goal and strategy formulation The strategic marketing planning framework Environment and resource analysis Target marketing and regional positioning strategy Regional marketing mix strategy and more, with cases and examples applicable to different parts of the world. From its thorough introduction, through each extensively referenced section to the final summary chapter with its valuable recommendations for regional tourism organizations, Marketing Tourism Destinations is an important step forward in the literature of tourism marketing and planning.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Tourism Destinations
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 1992
Număr pagini 240
EAN 9780471540670
ISBN 0471540676
Codul Libristo 04892037
Greutatea 506
Dimensiuni 161 x 234 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo