Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy Harlan E. Spotts
Codul Libristo: 05338626
Editura Springer International Publishing AG, noiembrie 2014
This volume includes the full proceedings from the 2005 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Co... Descrierea completă
? points 273 b
564 lei -2 %
548 lei
În depozitul extern Expediem în 11-13 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Water Dynamics Kazuyuki Tohji / Copertă tare
common.buy 477 lei
Twentieth-Century Literary Criticism, Volume 190 Thomas J. Schoenberg / Copertă tare
common.buy 3.429 lei
Public Facilities Planning / Copertă tare
common.buy 1.104 lei
Statistical Analysis of Categorical Data Chris J. Lloyd / Copertă tare
common.buy 1.313 lei
Renewal Harold Kwalwasser / Copertă tare
common.buy 744 lei
Toward a More Perfect Union Neil L. York / Copertă tare
common.buy 599 lei
Across the Lines Michael Cronin / Carte broșată
common.buy 224 lei
Neuroglia in the Aging Brain Jean De Vellis / Copertă tare
common.buy 1.269 lei
Das vertragstheoretische Argument in der Ökonomik. Christian Müller / Carte broșată
common.buy 372 lei
American Christian Support for Israel Eric Crouse / Copertă tare
common.buy 767 lei
Kleine Leiblichkeiten Anne Honer / Carte broșată
common.buy 238 lei

This volume includes the full proceedings from the 2005 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Tampa, Florida, entitled Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy . It include papers aimed to create awareness of the issues, trends, and advances associated with current global marketing challenges.§§Founded in 1972, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Informații despre carte

Titlu complet Marketing, Technology and Customer Commitment in the New Economy
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 306
EAN 9783319117782
ISBN 3319117785
Codul Libristo 05338626
Greutatea 1084
Dimensiuni 210 x 279 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo