Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo Amavi Bada
Codul Libristo: 18375976
Editura Éditions universitaires européennes, octombrie 2017
Access to electricity remains an important issue in most of the countries in Africa. This correlatio... Descrierea completă
? points 109 b
220 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


CLAVIJO JOHANN WOLFGANG VON GOETHE / Carte broșată
common.buy 64 lei
New Developments in Applied Statistics Research Mohammad Ahsanullah / Copertă tare
common.buy 493 lei
Deneen ANN P. GRANT / Carte broșată
common.buy 63 lei
Discourse Occasioned by the Death of Abraham Lincoln, Heman R Timlow / Carte broșată
common.buy 91 lei
Where's the mistake: Spot the Nonsense Waldo D Guerrier / Carte broșată
common.buy 68 lei
Turandot Die persische Märchenerzählung Gregor Schoeler / Copertă tare
common.buy 226 lei

Access to electricity remains an important issue in most of the countries in Africa. This correlational quantitative study aims to test the theory of diffusion of innovation (Rogers, 2003) in the context of the adoption of the PV system in rural communities in the West African country of Togo. One hundred households were selected by a stratified sampling method in the five regions throughout the country in the rural communities where there was no prior existence of solar source of energy. An adapted survey assessed by a Chi Square Test of Independence was used to measure the relationship between the decision to purchase solar power and the consumers' perceptions (familiarity or unfamiliarity, price, and size) on one hand and their motivations factors (ecological concerns, economic benefits, social impact, cultural impact, and societal participation) on the other hand. The data analysis revealed that the consumer perceived familiarity or unfamiliarity and the societal participation variables have strong relationship with the decision to purchase the(PV) system. Ultimately, there is an important need for an adequate source of energy for household usage for rural customers.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Strategies for Planned Usage of Solar Energy in Rural Togo
Autor Amavi Bada
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2017
Număr pagini 152
EAN 9786202266994
Codul Libristo 18375976
Greutatea 231
Dimensiuni 152 x 229 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo