Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Strategies, Consumer's Cooperative in India (U.P.), Concept

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Strategies, Consumer's Cooperative in India (U.P.), Concept Ghazal Masarrat
Codul Libristo: 09158381
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2014
The Consumer Cooperative is an essential instrument for implementing State policies in areas such as... Descrierea completă
? points 204 b
410 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Magma Sketchbook: Idea Generation Nik Mahon / Agendă
common.buy 91 lei
Brigadier General William T. Meredith, Retired, USAF Lance D Clark / Carte broșată
common.buy 316 lei
Mitarbeiterbindung Liubov Kooistra / Carte broșată
common.buy 289 lei
Almost Home L Charles Holt / Carte broșată
common.buy 71 lei
Truth about Worship Bishop Anthony Osuobeni / Carte broșată
common.buy 111 lei
Eugenios Julian Bauer / Copertă tare
common.buy 208 lei
Asiatick researches Multiple Contributors / Carte broșată
common.buy 151 lei
Cultivating Virtue Cheryl Dore / Carte broșată
common.buy 66 lei
Zum ewigen Frieden Immanuel Kant / Carte broșată
common.buy 57 lei

The Consumer Cooperative is an essential instrument for implementing State policies in areas such as public distribution, market intervention and price support operations for agricultural commodities. The role of cooperatives has acquired a new dimension in the changing scenario of globalization and liberalization of the Indian economy. This book focuses on the practical implication of strategies for retaining cooperative identities in India specifically in Utter Pradesh. The core objective of this book is to provide clear view and framework on Marketing Strategies of Consumer Cooperatives. It includes 4Ps and bases of marketing strategies as its main part. This book also provides students with the most extensive help available to learn the present scenario of Consumer Cooperatives through analysis and interpretation. The book broadly discusses:Conceptual Background of Consumer Cooperatives in India, Consumer Cooperative Retaining Strategy, Product Strategy, Price Strategy, Promotion Strategy & Place Strategy with primary survey analysis, Marketing Strategy: Analysis & Interpretation including suggestive measures specifically for marketing strategies of Consumer Cooperatives.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Strategies, Consumer's Cooperative in India (U.P.), Concept
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 224
EAN 9783659595103
Codul Libristo 09158381
Greutatea 336
Dimensiuni 152 x 229 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo