Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Marketing Services

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Services Leonard L. Berry
Codul Libristo: 04125659
Editura Simon & Schuster, aprilie 2004
Excellent service is the foundation for services marketing, contend Leonard Berry and A. Parasuraman... Descrierea completă
? points 41 b
86 lei -5 %
81 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
King of Capital David Carey / Carte broșată
common.buy 78 lei
Tempest (No Fear Shakespeare) SparkNotes / Carte broșată
common.buy 38 lei
Baby Tips for Mums Simon Brett / Copertă tare
common.buy 30 lei
Contemporary Calligraphy Gillian Hazeldine / Copertă tare
common.buy 188 lei
Adventurous Simplicissimus Hans Jakob Christoffel V Grimmelshausen / Carte broșată
common.buy 173 lei
Europe Grace Davie / Carte broșată
common.buy 88 lei
Trials and Triumphs Brad Dwyer / Carte broșată
common.buy 46 lei
Metaplectic Groups and Segal Algebras Hans Reiter / Carte broșată
common.buy 232 lei
300+ Sizzling Icebreakers Michael Puffett / Carte broșată
common.buy 71 lei

Excellent service is the foundation for services marketing, contend Leonard Berry and A. Parasuraman in this companion volume to "Delivering Quality Service." Building on eight years of research, the authors develop a model for understanding the relationship between quality and marketing in services and offer dozens of practical insights into ways to improve services marketing. They argue that superior service cannot be manufactured in a factory, packaged, and delivered intact to customers. Though an innovative service concept may give a company an initial edge, superior quality is vital to sustaining success.Berry and Parasuraman show that inspired leadership, a customer-minded corporate culture, an excellent service-system design, and effective use of technology and information are crucial to superior service quality and services marketing. When a company's service is excellent, customers are more likely to perceive value in transactions, spread favorable word-of-mouth impressions, and respond positively to employee-cross-selling efforts. The authors point out that a service company that does relatively little pre-sales marketing but is truly dedicated to delivering excellent quality service will have greater marketing effectiveness, higher customer retention, and more sales to existing customers than a company that emphasizes pre-sale marketing but falls short during actual service delivery. The focus of any company, they insist, must be customer satisfaction through integration of service quality throughout the entire system.Filled with examples, stories, and insights from senior executives, Berry and Parasuraman's new framework for effective marketing services contains thekey to high-performance services marketing.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Services
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2004
Număr pagini 228
EAN 9780743267410
ISBN 0743267419
Codul Libristo 04125659
Greutatea 348
Dimensiuni 229 x 155 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo