Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Marketing Research:An Insight of Management Institutes

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Research:An Insight of Management Institutes Suryakant Thorat
Codul Libristo: 08018700
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2013
This book is written to give the insight of research methodology and marketing management. Some stat... Descrierea completă
? points 207 b
433 lei -5 %
411 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Copyright in Digital Era Alok Kumar Yadav / Carte broșată
common.buy 394 lei
Deontologie V2 Jeremie Bentham / Copertă tare
common.buy 271 lei
Jesus in an Age of Terror James G. Crossley / Copertă tare
common.buy 947 lei
Blackbird DC Swain / Carte broșată
common.buy 60 lei
From Complex to Simple Dan A. Mazilu / Copertă tare
common.buy 330 lei
Theatre of Veenapani Chawla Shanta Gokhale / Copertă tare
common.buy 339 lei
Whispers of Treason R J Patterson / Carte broșată
common.buy 83 lei
The Land of Decoration Grace Mccleen / Carte broșată
common.buy 102 lei
Religion Industrial Complex in Indonesia Hesti Wulandari / Carte broșată
common.buy 66 lei

This book is written to give the insight of research methodology and marketing management. Some statistical tools are also discussed in this book which will be very handy for the scientists, researchers, students, faculty and society as a whole. The research methodology, marketing management and statistical tools used by authors are being mentioned with ease and sophistication for the sake of its use by students. The basic idea while writing this book was to give a consolidated knowledge of research methodology, marketing management and statistical tools for the beginners in the research field of marketing management. A premier business school are the institutes which are backbone in building careers of the youngster. Excellent Placements is the main motto of such institutes. Hence, the institutes try to have the latest technology used in the campus. Global exposure through International conferences and exchange programmes becomes the necessity. Excellent pool of educationists both International & National, as faculty members becomes must. This book focuses on the challenges and the marketing strategies required.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Research:An Insight of Management Institutes
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 264
EAN 9783659593451
ISBN 3659593451
Codul Libristo 08018700
Greutatea 411
Dimensiuni 150 x 220 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo