Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Power of Emotion

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Marketing Power of Emotion Nicholas J. O'Shaughnessy
Codul Libristo: 04515532
Editura Oxford University Press Inc, ianuarie 2003
How does one choose between a brand name and a generic named product? Why does one choose an item wi... Descrierea completă
? points 187 b
376 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Streetwise Spanish Dictionary/Thesaurus Mary McVey / Carte broșată
common.buy 104 lei
Campaign Communication and Political Marketing Philippe J. Maarek / Carte broșată
common.buy 388 lei
Negative Campaigning Gerald M. Pomper / Carte broșată
common.buy 300 lei
In Defense of Negativity John G. Geer / Carte broșată
common.buy 218 lei
Going Dirty David Mark / Carte broșată
common.buy 306 lei
Moderne und Fundamentalismus bei Sayyid Qutb Simon Schumann / Carte broșată
common.buy 399 lei
Holy Scriptures of Quentism Quentin Owens / Carte broșată
common.buy 120 lei
New Voices in the Field Gary Hartzell / Carte broșată
common.buy 241 lei
Appeasement and Rearmament James P. Levy / Carte broșată
common.buy 249 lei
Making American Foreign Policy Philip J. Briggs / Carte broșată
common.buy 388 lei
Come on Highlanders! Weir / Carte broșată
common.buy 128 lei
Negative Campaigning / Carte broșată
common.buy 178 lei

How does one choose between a brand name and a generic named product? Why does one choose an item with a slightly lower price than the other? The answer is emotion. This book provides an account of the marketing power of emotion, complete with references and real-life examples. Emotions, whether it is realized or not, is one of the central factors in our buying behaviour. Emotions energize the motivation to buy and certain persuasive techniques are more effective than others are when marketers are trying to resonate emotionally with consumers. This book covers all the essential relevant topics, including the scope of emotion in marketing and how - in response to these - customers make product appraisals. Finally, the volume covers branding and how emotions play a role in consumer loyalty to brands.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo