Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Plan for Virgin Blue 2

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Plan for Virgin Blue 2 Hakime Isik-Vanelli
Codul Libristo: 02619291
Editura Grin Publishing, aprilie 2014
Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Descrierea completă
? points 104 b
208 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Zawa-Zawa Ashley Wood / Carte broșată
common.buy 145 lei
Making of Geology Roy Porter / Carte broșată
common.buy 282 lei
New Classicism Elizabeth Meredith Dowling / Copertă tare
common.buy 213 lei
Social and Emotional Learning in Action Tara Flippo / Carte broșată
common.buy 212 lei
Quantum Dots for DNA Biosensing Jun-Jie Zhu / Carte broșată
common.buy 324 lei
Soap Operas Im Englischunterricht Sandra Kerst / Carte broșată
common.buy 238 lei
West-oestlicher Divan Johann Wolfgang Goethe / Carte broșată
common.buy 109 lei
Public School Law Nelda Cambron-McCabe / Carte broșată
common.buy 489 lei
Cyprus and the Financial Crisis Jonathan Theodore / Copertă tare
common.buy 639 lei
Pablo Neruda Anthony (Translator) Kerrigan / Carte broșată
common.buy 91 lei

Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: High Distinction, Bond University Australia, language: English, abstract: This marketing plan is prepared for Virgin Blue with the sole aim to increase their profit. A brief history of the company describes their quick success in the aviation industry. Followed by, the current market situation and the appropriate PEST Analysis. The SWOT and Issue Analysis are showing the two main Australian domestic market companies suc h as Qantas and Virgin Blue s major facts in detail. Afterwards the contents of the Marketing and Financial Objectives of Virgin Blue will highlight the key issues. The Marketing Strategy along with recommended Action Programmes will outline how to introduce and to begin with the Project. The explanatory statement of the project shows that this project can start as soon as desired. The last section is Controls, it shows how the project can be controlled.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Plan for Virgin Blue 2
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2014
Număr pagini 34
EAN 9783638748148
ISBN 3638748146
Codul Libristo 02619291
Editura Grin Publishing
Greutatea 59
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo