Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing of Nike. An Analysis of Relationships with Customers and Suppliers

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing of Nike. An Analysis of Relationships with Customers and Suppliers Frank Neuhausen
Codul Libristo: 13498464
Editura Grin Publishing, iunie 2016
Seminar paper from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Mark... Descrierea completă
? points 107 b
215 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top nou
LEGO Star Wars Visual Dictionary Updated Edition Elizabeth Dowsett / Copertă tare
common.buy 101 lei
top
Avatar: The Last Airbender Appa Figurine Running Press / Carte broșată
common.buy 64 lei
top
Sacred Canopy Peter L. Berger / Carte broșată
common.buy 77 lei
N N N N N N N N N N - s N N Alla (Алла Шац) Schatz / Adobe ePub
common.buy 61 lei
Kadük Yigit Turhan / Carte broșată
common.buy 93 lei
Kot w butach / Audio CD
common.buy 25 lei

Seminar paper from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, , language: English, abstract: This is a short academic work on Nike's relationship model towards customers. It will be shown how strategically this process is generated.The subject of relationship marketing is discussed and compared to transaction marketing. Moreover a company overview of Nike is given.§§Within the last two decades relationship marketing has become a widely accepted marketing paradigm but it is debatable whether relationship marketing is a fundamentally new marketing approach or if it has been part of the traditional marketing theory all along.§§When applying Relationship Marketing, it is important to add value for the customer, otherwise he would not have a reason to enter a relationship with an organization. This added customer value can occur in the form of more trust to a company, a more customized service, a personal touch and the possibility to better answer customers' expectations. Due to the characteristics of a product, it is a lot more difficult to offer genuine personal touch compared with services, which signifies a challenge for Nike.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing of Nike. An Analysis of Relationships with Customers and Suppliers
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 36
EAN 9783668239173
ISBN 3668239177
Codul Libristo 13498464
Editura Grin Publishing
Greutatea 66
Dimensiuni 148 x 210 x 2
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo