Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Management Christian Homburg
Codul Libristo: 01374973
Editura McGraw-Hill Education - Europe, decembrie 2012
Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from... Descrierea completă
? points 171 b
349 lei -1 %
343 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 4 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
A Touch of Malice Scarlett St. Clair / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Monogatari Series Box Set Limited Edition Nisioisin / Carte broșată
common.buy 434 lei
top
Tarot - the Open Reading Yoav Ben-Dov / Carte broșată
common.buy 88 lei
top
Free Women, Free Men Camille Paglia / Carte broșată
common.buy 48 lei
Critical Role Vox Machina: Origins Volume 1 Matthew Mercer / Carte broșată
common.buy 83 lei
Final Girl Support Group Grady Hendrix / Carte broșată
common.buy 98 lei
Pocket Complete Color Harmony / Carte broșată
common.buy 73 lei
Super Mario Manga Mania / Carte broșată
common.buy 53 lei
Marketing Management Phil T. Kotler / Copertă tare
common.buy 474 lei
TOGAF 9 certified study guide for The Open Group Rachel Harrison / Carte broșată
common.buy 321 lei
Tourism Management Clare Inkson / Carte broșată
common.buy 257 lei
Ninja Potty Break ALEXANDR WILTBERGER / Copertă tare
common.buy 97 lei
BABOK V3 Revision Guide Amit Lingarchani / Carte broșată
common.buy 109 lei

Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from some of the leading researchers in Europe.§§The book offers students and practitioners the comprehensive coverage they need to make the right decisions to create and implement highly successful marketing strategies. This exciting new edition includes updated cases and combines scholarly international research with relevant and contemporary examples from markets and brands across the world.§§The authors combine their experience as researchers and industry consultants to provide the conceptual and theoretical underpinning of marketing and empirical research, helping students to understand how marketing concepts can be applied and implemented. The book covers a full range of industries including business-to-customer, business-to-business, services marketing, retailing and international marketing from companies around the globe.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Management
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 641
EAN 9780077146047
ISBN 0077146042
Codul Libristo 01374973
Greutatea 1228
Dimensiuni 196 x 260 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo