Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Management: A Customer-Oriented Approach

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Marketing Management: A Customer-Oriented Approach Kenneth E. Clow
Codul Libristo: 12073763
Editura SAGE PUBN, septembrie 2009
Cowritten by an expert on marketing and an expert on management, this text thoroughly integrates cor... Descrierea completă
? points 421 b
846 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Sunspots and Non-Linear Dynamics Kazuo Nishimura / Copertă tare
common.buy 639 lei
Monster Trucks Coloring Book Speedy Publishing LLC / Carte broșată
common.buy 74 lei
Short History of Wales Owen Morgan / Carte broșată
common.buy 130 lei
Instationäre Probleme Walter Zulehner / Carte broșată
common.buy 103 lei
Enguerrand de Marigny. Etude Historique Simian-A-P / Carte broșată
common.buy 77 lei
America's Great Debate Fergus M. Bordewich / Carte broșată
common.buy 77 lei
Witch Mass Martin Romberg / Audio CD
common.buy 124 lei
The President Has Been Shot! James L. Swanson / Audio CD
common.buy 145 lei
Code of Federal Regulations Title 40, Protection of Environment, Parts 300-399, 2014 National Archives and Records Administra / Carte broșată
common.buy 291 lei
American Mythmaker Mark J. Dworkin / Copertă tare
common.buy 198 lei
Caroline's Pocket Posh Journal, Tulip Andrews McMeel Publishing / Carte broșată
common.buy 44 lei
Practical Farming for the South B. F. Bullock / Carte broșată
common.buy 353 lei

Cowritten by an expert on marketing and an expert on management, this text thoroughly integrates core marketing and management principles into one comprehensive resource for future marketing management professionals. Throughout the text, readers will encounter a significant emphasis on the customer service aspects of marketing, as well as the qualitative and quantitative methods critical to marketing analysis. Whereas other texts commonly focus on what may be needed at the executive level within major corporations, this book prepares students to excel professionally in entry- and mid-level positions and in small to mid-sized companies. It guides students through the process of customer acquisition and retention and challenges them to strengthen their qualitative and quantitative analytical skills. The coverage is comprehensive and the book also includes chapters not covered in other texts such as data warehousing, internal and external communications, and Web site management.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Management: A Customer-Oriented Approach
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 568
EAN 9781412983044
ISBN 1412983045
Codul Libristo 12073763
Editura SAGE PUBN
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo