Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing improvements in the supply chain for domestic produce

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing improvements in the supply chain for domestic produce Francesca Colantuoni
Codul Libristo: 06848741
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2011
This book is a study on the aspects of domestic country bias for agricultural products, aiming at un... Descrierea completă
? points 117 b
262 lei -9 %
237 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Functional Analysis of the Human Genome F. Farzaneh / Copertă tare
common.buy 1.122 lei
High Dimensional Probability II Evarist Giné / Carte broșată
common.buy 989 lei
Cell Respiration & Cell Survival / Copertă tare
common.buy 1.443 lei
Essays Francis Bacon / Carte broșată
common.buy 135 lei
Integrated Water Resources Management in Latin America Asit K. Biswas / Carte broșată
common.buy 150 lei
Guerra Civil Espanola Segun El Periodismo Argentino Romina Ducca Prego / Carte broșată
common.buy 523 lei
Oxidised Unsaturated Fatty Acids and Colorectal Cancer Matthew Herridge / Carte broșată
common.buy 292 lei
Rock and Popular Music / Copertă tare
common.buy 1.063 lei

This book is a study on the aspects of domestic country bias for agricultural products, aiming at understanding the trend and the psychology of the phenomenon. We highlight how the importance of the recognition of the country of origin has led to a vast apparatus of international laws and international disputes. Finally, we conducted our analysis that reveals the most desirable characteristics for an Italian typical product. The purpose is to give directions to the producers on how to commercialize their product, in other words, what improvements along the supply chain would be most valuable to consumers. We also conducted an evaluation of the economic viability of potential improvements in the supply chain for a specific domestic agricultural produce, the early potato, throughout the estimation of pricing possibilities in the Italian market. Such improvements concern the production methods, the distribution system (i.e., carbon footprint certification,) the respect of certain ethics (i.e. fair trade,) the type of packaging, and information concerning the origin.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing improvements in the supply chain for domestic produce
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 92
EAN 9783659254116
Codul Libristo 06848741
Greutatea 155
Dimensiuni 150 x 220 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo