Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Ethics & Society

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Marketing Ethics & Society Lynne Eagle
Codul Libristo: 09269161
Editura SAGE Publications Ltd, octombrie 2015
Marketing, while essential to organisational success, is arguably one of the most controversial aspe... Descrierea completă
? points 623 b
1.259 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Trust Me I'm Lying Ryan Holiday / Carte broșată
common.buy 65 lei
Conscious Marketing Carolyn Tate / Carte broșată
common.buy 146 lei
Ethics in Marketing Patrick E. Murphy / Carte broșată
common.buy 464 lei
My Spirit Is Like the Eagle Roy Forrester / Carte broșată
common.buy 57 lei
Advances in the History of Rhetoric David E. Beard / Copertă tare
common.buy 441 lei
WHAT CAN I PLAY ON SUNDAY BK4JULAUG CINDY ARRANG BERRY / Carte broșată
common.buy 64 lei
Antithrombotic Drug Therapy in Cardiovascular Disease Arman T. Askari / Carte broșată
common.buy 1.182 lei
Syllabi / Copertă tare
common.buy 313 lei

Marketing, while essential to organisational success, is arguably one of the most controversial aspects of business management. Criticisms of marketing's impact range from fostering materialism and unsustainable consumption patterns through to the use of deception, stifling of innovation and lowering of quality, to name but a few. Taking a holistic and international perspective, this book critically examines the ethical challenges marketing faces and explores strategies marketers can use to respond to those challenges. The book examines specific aspects of marketing activities, such as ethical considerations in relation to young consumers, potentially harmful products and criticism of the societal impact of medical, arts and tourism marketing activities. It then combines these with wider discussions of frameworks that enable marketers to respond to ethical challenges, supplemented by discussions of cross-cultural and international perspectives, consumer responses and ethical consumption movements as well as shifting historical perceptions of marketing ethics.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Ethics & Society
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 320
EAN 9781446296615
ISBN 144629661X
Codul Libristo 09269161
Greutatea 726
Dimensiuni 240 x 194 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo