Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Marketing Communications - A Brand Narrative Approach

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Communications - A Brand Narrative Approach Micael Dahlen
Codul Libristo: 01388249
Editura John Wiley & Sons Inc, decembrie 2009
Marketing communications have two levels, a strategic, conceptual level, and a tactical, implementat... Descrierea completă
? points 256 b
507 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Harry Potter and the Philosopher's Stone Joanne K. Rowling / Copertă tare
common.buy 206 lei
top
Final Fantasy Vii Remake: Material Ultimania Square Enix / Copertă tare
common.buy 166 lei
top
Delirious New York Rem Koolhaas / Carte broșată
common.buy 157 lei
top nou
Cure For Burnout Emily Ballesteros / Carte broșată
common.buy 71 lei
Fear and Loathing in Las Vegas Hunter S Thompson / Carte broșată
common.buy 74 lei
Spider-man: Miles Morales Vol. 2 Brian Michael Bendis / Carte broșată
common.buy 80 lei
Wonka / Carte broșată
common.buy 54 lei
BLUEY FAMILY FUN BARANOWSKI GRACE / Copertă tare
common.buy 94 lei
Marketing Management Phil T. Kotler / Copertă tare
common.buy 467 lei
Sustainability Is the New Advantage Peter McAteer / Carte broșată
common.buy 128 lei
The Rise of the Creative Class Richard Florida / Carte broșată
common.buy 96 lei
Physics Jim Breithaupt / Carte broșată
common.buy 361 lei
Synchronicity Mark Holland / Carte broșată
common.buy 98 lei

Marketing communications have two levels, a strategic, conceptual level, and a tactical, implementation level. The authors argue that one cannot function without the other. Strategy and concept do not exist if they are not implemented, and successful implementation is dependent on sound strategy and concept. However, when it comes to education, the two are usually separated. There are numerous textbooks on branding and strategy that do not cover tactics, execution and implementation very well, ranging from Keller, Kapferer Aaker, Riezebos and the like on branding, to Kotler, Jobber and similar books on conceptual marketing foundations. Similarly, there are a host of textbooks on marketing communications that do not cover branding and concepts very well, such as Fill, De Pelsmacker et al, and Percy and Elliot.The authors will write this book to address this need. The aim of the book is to merge the branding literature with the marketing communications literature, so that strategy and concept go hand in hand with tactics and implementation. By understanding branding, students can better learn and understand communications. By understanding communications, students can better learn and understand branding.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Communications - A Brand Narrative Approach
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 606
EAN 9780470319925
ISBN 0470319925
Codul Libristo 01388249
Greutatea 1242
Dimensiuni 190 x 246 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo