Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Changes

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Changes Susan Hart
Codul Libristo: 05122957
Editura Cengage Learning EMEA, aprilie 2003
Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Ma... Descrierea completă
? points 158 b
320 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
Henri Cartier-Bresson Henri Cartier-Bresson / Copertă tare
common.buy 495 lei
Karate Kid, 1 DVD Harald Zwart / DVD
common.buy 56 lei
They Killed Our President Jesse Ventura / Carte broșată
common.buy 69 lei
Neoclassicism in Music Scott Messing / Carte broșată
common.buy 229 lei
Economics of Rights, Co-operation and Welfare Robert Sugden / Copertă tare
common.buy 641 lei
Myth of the Global Corporation Paul N. Doremus / Carte broșată
common.buy 277 lei
Business Ethics in Theory and Practice Alan E. Singer / Carte broșată
common.buy 641 lei
Actors Talk Dennis Brown / Copertă tare
common.buy 116 lei
Community Operational Research Gerald Midgley / Carte broșată
common.buy 986 lei

Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Masters degrees taking a Marketing Strategy course or another capstone' or honours' course in the subject. It brings the student up-to-date with current marketing thought and practice without imposing the standard and rather tired theory used in most US texts or using the inaccessible and overly critical approach adopted by alternative, specialised monographs. The first section puts current marketing thought into context and examines the most dramatic recent changes to the business and Marketing environment. Section II deals with changing approaches to marketing's role in organisations, in particular the various schools of thought which challenge the 4 Ps so beloved of standard marketing texts - relationship marketing, networks and post-modern marketing thought. The final section deals with operational changes in marketing research, communications strategies, new product development, e-marketing and performance measurement.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Changes
Autor Susan Hart
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2003
Număr pagini 416
EAN 9781861526731
ISBN 1861526733
Codul Libristo 05122957
Greutatea 708
Dimensiuni 247 x 190 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo