Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba spaniolăspaniolă
Carte Carte broșată
Carte Marketing 3.0 Hermawan Kartajaya
Codul Libristo: 13136936
Editura LID Editorial Empresarial, S.L., octombrie 2013
La civilización humana puede dividirse en tres oleadas claramentediferenciadas: la era de la agricul... Descrierea completă
? points 58 b
114 lei
În depozitul extern Expediem în 6-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Intelligent Investor Benjamin Graham / Carte broșată
common.buy 75 lei
top
Marketing 5.0 - Technology for Humanity Philip Kotler / Copertă tare
common.buy 129 lei
top
Marketing 4.0 Philip Kotler / Copertă tare
common.buy 120 lei
Get Ready for Movers: Student's Book with Audio CD Kristie Grainger / Carte broșată
common.buy 203 lei
Principles of Marketing Phil T. Kotler / Carte broșată
common.buy 409 lei
Incoterms 2010 ALFONSO CABRERA CANOVAS / Carte broșată
common.buy 134 lei
Marketing 4.0 collegium / Carte broșată
common.buy 156 lei
Zarys przedsiebiorczosci Podrecznik Musiałkiewicz Jacek / Carte broșată
common.buy 24 lei
El marketing según Kotler Philip Kotler / Carte broșată
common.buy 124 lei
Fundamentos de marketing Águeda . . . [et al. ] Esteban Talaya / Carte broșată
common.buy 98 lei
Los científicos y Dios / Carte broșată
common.buy 109 lei
MARKETING PHILIP KOTLER / Carte broșată
common.buy 450 lei
El Toque Cuantico: El Poder de Curar RICHARD GORDON / Carte broșată
common.buy 78 lei
The North American Review V17 (1823) North American Review Corporation / Carte broșată
common.buy 220 lei

La civilización humana puede dividirse en tres oleadas claramentediferenciadas: la era de la agricultura, la era industrial y la era de la información, donde la alta tecnología es clave. Ahora estamosentrando en una cuarta era orientada hacia la creatividad, la culturay el entorno. El marketing se está moviendo en la misma dirección.Durante los últimos 60 años, el marketing ha pasado de estar centradoen el producto, dando lugar al marketing 1.0. Más tarde, cuando lascompañías se percataron de la importancia del cliente, el marketing se inclinó por hacer de esta nueva fuerza el centro de sus estrategias y decisiones, creándose el marketing 2.0. Actualmente, el marketing seha transformado una vez más en respuesta de la nueva dinámica delmercado, y ahora vemos cómo las empresas amplían su foco de negociohacia asuntos más humanos, donde la rentabilidad debe estarequilibrada con la responsabilidad corporativa y los valores de losconsumidores.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing 3.0
Limba spaniolă
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 221
EAN 9788483568439
ISBN 8483568438
Codul Libristo 13136936
Greutatea 349
Dimensiuni 149 x 218 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo