Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Marketing 2.0 Gerald Corbae
Codul Libristo: 01556046
The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketin... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
National Geographic Kids Readers: Titanic Melissa Stewart / Carte broșată
common.buy 27 lei
Titanic Sticker Book Emily Bone / Carte broșată
common.buy 48 lei
Su-jok Semenoterapie Jae Woo Park / Carte broșată
common.buy 37 lei
O podstatě reklamy Jaroslav Světlík / Copertă tare
common.buy 76 lei
Eyewitness Titanic / Copertă tare
common.buy 77 lei
Molecular Biology of Bacteria Rajarshi Kumar Gaur / Copertă tare
common.buy 1.234 lei
Educating Activist Allies Katy M. Swalwell / Carte broșată
common.buy 340 lei
Pädagogik als Dialog der Kulturen Elisabeth Zwick / Carte broșată
common.buy 105 lei
Formal Systems Specification Manfred Broy / Carte broșată
common.buy 324 lei
Dancing in the Street Suzanne E Smith / Carte broșată
common.buy 199 lei
Cambridge Checkpoints VCE Physics Units 1 and 2 Sydney Boydell / Carte broșată
common.buy 94 lei
Advances in Artificial Life Francesco Almeida e Costa / Carte broșată
common.buy 847 lei
Maori Wars of the Nineteenth Century S. Percy Smith / Carte broșată
common.buy 392 lei
Integrali singolari e questioni connesse G. Fichera / Carte broșată
common.buy 296 lei

The dynamic changes in the market and the competitive environment demand a reorientation of marketing strategies. Developing and cultivating direct customer relationships and building customer trust are becoming key success factors. With new technologies such as broadband internet and mobile communication, companies are able to create closer dialogs with key customers. These new technologies will have far-reaching consequences for marketing, sales and customer service. This book analyses the enduring changes marketing is undergoing and present the four most important new concepts: Holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing and multi-channel marketing. The text is accompanied by selected case studies from all over the world.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing 2.0
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2003
Număr pagini 154
EAN 9783540002857
ISBN 3540002855
Codul Libristo 01556046
Greutatea 900
Dimensiuni 156 x 234 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo