Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Market Segmentation and Branding in the Hotel Industry

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Market Segmentation and Branding in the Hotel Industry Nora Burkard
Codul Libristo: 01671910
Editura Grin Publishing, decembrie 2011
Seminar paper from the year 2003 in the subject Tourism, printed single-sided, grade: 1,3 (A), Unive... Descrierea completă
? points 119 b
238 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Little Men & Jo's Boys Louisa Alcott / Carte broșată
common.buy 23 lei
Browning .50-caliber Machine Guns Gordon Rottman / Carte broșată
common.buy 102 lei
PHP Objects, Patterns and Practice Matt Zandstra / Carte broșată
common.buy 260 lei
My Vietnam War Dave Morgan / Carte broșată
common.buy 64 lei
Solar System / Copertă tare
common.buy 2.876 lei
curând
Footprints of a Regiment W. H. Andrews / Copertă tare
common.buy 106 lei
A Rockin' Mystery Franklin W. Dixon / Carte broșată
common.buy 32 lei
Joe the Hotel Boy Horatio Alger / Carte broșată
common.buy 126 lei
Social Web in the Hotel Industry Nadine Chehimi / Carte broșată
common.buy 320 lei
ValueWeb Chris Skinner / Copertă tare
common.buy 115 lei
People, Food and Resources Kenneth Blaxter / Copertă tare
common.buy 359 lei

Seminar paper from the year 2003 in the subject Tourism, printed single-sided, grade: 1,3 (A), University of Applied Sciences Worms (Tourism), course: WS 2003, 25 entries in the bibliography, language: English, abstract: In today s market place managers are constantly seeking to find the best ways to reach and serve their customers. Market segmentation, dividing the market into submarkets, and branding products and services plays a major part in marketing activities.Globalization is one of words used nowadays to describe the convergence of cultures. Cultures are believed to move closer together as a result of increased travel, better communication methods and enhanced transportation opportunities. Companies try to anticipate this change by offering standardized products to a global audience. Cultural differences are a logical barrier to standardization of the marketing strategies on a global scale. However, even on a national scale, there are many different types of consumers, who need to be treated differently. Market segmentation plays a major part in marketing, as all marketing activties depend on precisely defined and carefully choosen market segments.

Informații despre carte

Titlu complet Market Segmentation and Branding in the Hotel Industry
Autor Nora Burkard
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 46
EAN 9783656085058
ISBN 3656085056
Codul Libristo 01671910
Editura Grin Publishing
Greutatea 73
Dimensiuni 148 x 210 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo