Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Markenwert

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Markenwert Thomas Bamert
Codul Libristo: 06883840
Editura Deutscher Universitats-Verlag, septembrie 2005
Die wichtigsten Vermögenswerte von Unternehmen, z.B. Marken, Patente und Humanressourcen, sind intan... Descrierea completă
? points 204 b
403 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


While We`re Far Apart Lynn Austin / Carte broșată
common.buy 104 lei
Variabilidad climatica en la region del Atlantico Norte Sonia Raquel Gámiz-Fortis / Carte broșată
common.buy 446 lei
In Dying We Are Born Peter Bush / Carte broșată
common.buy 211 lei
Mode-PR des 21. Jahrhunderts: Britta Zimmermann-Webber / Carte broșată
common.buy 246 lei
Dinosaur Steve Gaffney / Carte broșată
common.buy 76 lei

Die wichtigsten Vermögenswerte von Unternehmen, z.B. Marken, Patente und Humanressourcen, sind intangibel und erscheinen nicht in der Bilanz. So haben Marken beträchtlichen Anteil am gesamten Vermögenswert eines Unternehmens und können 50 % der Marktkapitalisierung ausmachen. Bisherige Untersuchungen konzentrieren sich auf den monetären Markenwert vor allem von Konsumgütern.§Thomas Bamert betrachtet den Markenwert aus Konsumentensicht und legt somit ein stärkeres Gewicht auf die Markensteuerung. Darüber hinaus vergleicht er das angelsächsische und das deutsche Verständnis des Begriffs "Markenwert". In einer empirischen Untersuchung geht er der Beziehung zwischen Marketinginstrumenten und dem Markenwert im Dienstleistungsbereich nach. Die Ergebnisse zeigen den Einfluss von Marketinginstrumenten auf Markenwertdimensionen wie Bekanntheit, Assoziationen, wahrgenommene Qualität und Markentreue sowie die Unterschiede zwischen Dienstleistungen und Konsumgütern.

Informații despre carte

Titlu complet Markenwert
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2005
Număr pagini 393
EAN 9783835000933
ISBN 3835000934
Codul Libristo 06883840
Greutatea 510
Dimensiuni 148 x 210 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo