Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Markenwert Und Markenwertermittlung

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Markenwert Und Markenwertermittlung Jorg Hoepfner
Codul Libristo: 08924131
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, august 2009
Die vorliegende Studie systematisiert, bewertet und hinterfragt auf Basis einer umfassenden Literatu... Descrierea completă
? points 218 b
439 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Cambridge World History Benjamin Z. Kedar / Copertă tare
common.buy 987 lei
Use of Visual Imagery in Golf Bush / Carte broșată
common.buy 77 lei
Indian Vegan Kitchen Madhu (Madhu Gadia) Gadia / Carte broșată
common.buy 116 lei
Edge of Eternity Chad Landman / Carte broșată
common.buy 97 lei
Author of Love Joc Anderson PsyD. / Copertă tare
common.buy 231 lei
Nantucket Love Stories Jim Patrick / Copertă tare
common.buy 183 lei
Pride and The Shame of a Coalminer's Bairns Poppy Whitfield / Copertă tare
common.buy 212 lei
Longin, Philologe Und Philosoph Irmgard M Nnlein-Robert / Copertă tare
common.buy 1.186 lei
12 Healing Steps for Adult Survivors of Childhood Sexual Abu Lcsw Lisac Bcets Adena Bank Lees / Carte broșată
common.buy 58 lei
De Flowspiraal Monique Dankers- van der Spek / Carte broșată
common.buy 260 lei
Family Business Ronald P Smyser / Copertă tare
common.buy 170 lei
Consuming Temple Paul Lerner / Copertă tare
common.buy 312 lei
35 Jahre HipHop in Deutschland Sascha Verlan / Carte broșată
common.buy 123 lei
I Am the Change I Seek Kathleen Suneja / Carte broșată
common.buy 74 lei
Guide for Spiritual Living Rev George L McLaird / Carte broșată
common.buy 91 lei

Die vorliegende Studie systematisiert, bewertet und hinterfragt auf Basis einer umfassenden Literatur- und Praxisübersicht 36 unterschiedliche Markenbewertungsmodelle und -ansätze aus einer übergreifenden, kommunikationswissenschaftlich geprägten Perspektive. Die Autoren untersuchen, wie sich der Wert einer Marke messen lässt, welche Variablen beachtet werden und inwiefern etablierte Markenbewertungsmodelle Defizite aufweisen. Die 3. Auflage wurde um ein Kapitel mit neuen empirischen Ergebnissen erweitert. Darüber hinaus wird den Fragen nachgegangen, welche neuen Rahmenbedingungen und Akteure das Thema Markenwert aktuell treiben und inwiefern neue Initiativen die kommunikationswissenschaftlich fundierten Perspektiven und Anregungen berücksichtigen.

Informații despre carte

Titlu complet Markenwert Und Markenwertermittlung
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 234
EAN 9783834919113
ISBN 9783834919113
Codul Libristo 08924131
Greutatea 299
Dimensiuni 148 x 210 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo