Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marcas Intertextuais no discurso publicitario da Bayer

Limba portughezăportugheză
Carte Carte broșată
Carte Marcas Intertextuais no discurso publicitario da Bayer Zagnole Baraldi Vanessa De Paula
Codul Libristo: 09545163
Editura Novas Edicoes Academicas, august 2015
A presente obra visa levantar as marcas intertextuais presentes especificamente em anúncios impresso... Descrierea completă
? points 161 b
325 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Coast of Living Andi Payne / Carte broșată
common.buy 168 lei
A Dinamicidade da Atuaç?o do Enfermeiro Aline Belletti / Carte broșată
common.buy 205 lei
empresa contemporanea e suas necessidades Marina Palharini / Carte broșată
common.buy 215 lei
Frente Negra Brasileira - Depoimentos Francisco Lucrécio / Carte broșată
common.buy 48 lei
Journals Kept by Mr. Gully and Capt. Denham Gully Gully / Carte broșată
common.buy 84 lei
Igbo-Israel ODI MOGHALU / Carte broșată
common.buy 109 lei

A presente obra visa levantar as marcas intertextuais presentes especificamente em anúncios impressos da Bayer no segmento Aspirina, uma vez que esta indústria, presente no Brasil desde 1896 e destaque no meio farmacęutico com suas peças publicitárias, marcou a história da propaganda brasileira. Para atingir o objetivo pretendido, foram selecionadas seis peças publicitárias dos anos 40, 50, 90 e 2000, retiradas de revistas de grande veiculaçăo como Cláudia, Manchete e o Jornal Folha de Săo Paulo. Do ponto de vista teórico, fundamentou-se na Lingüística Textual, especialmente com as obras de Kristeva (1978), Koch (1986, 2000, 2006 e 2007), Fiorin (1999), Valente (1999) e Maingueneau (2004). Como resultado, observou-se que as peças publicitárias da marca Bayer ocupam a memória intelectual e fotográfica de seus consumidores, por se tratar, na maioria das vezes, de assuntos ligados ao cotidiano e ao mesmo tempo, por dialogar com fatos importantes da história.

Informații despre carte

Titlu complet Marcas Intertextuais no discurso publicitario da Bayer
Limba portugheză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 100
EAN 9786130164478
ISBN 6130164475
Codul Libristo 09545163
Greutatea 159
Dimensiuni 152 x 229 x 6
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo