Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Managing Innovation in Japan

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Managing Innovation in Japan Chihiro Watanabe
Codul Libristo: 01570991
Why do some country s hi-tech firms innovate better than others? Why did hi-tech firms from the Unit... Descrierea completă
? points 318 b
640 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Lexus - the Relentless Pursuit Revised Edition Chester Dawson / Carte broșată
common.buy 112 lei
Castillos / Carte broșată
common.buy 33 lei
Aircraft Design Ajoy Kundu / Carte broșată
common.buy 623 lei
Diapause in Aquatic Invertebrates Victor R. Alekseev / Copertă tare
common.buy 984 lei
Sustainability in the Chemical Industry Eric Johnson / Copertă tare
common.buy 640 lei
Biotechnology in Japan Rolf D. Schmid / Carte broșată
common.buy 640 lei
Leveraging Japan - Marketing to the New Asia George Fields / Copertă tare
common.buy 198 lei
Price, Quality and Trust Mari Sako / Copertă tare
common.buy 734 lei
Successful Composites Technology Transfer George Nicholas Bullen / Copertă tare
common.buy 478 lei
Classes in Contemporary Japan Rob Steven / Carte broșată
common.buy 271 lei
Opuscules Jean-Baptiste Ferland / Carte broșată
common.buy 130 lei
American Republic Orestes Augustus Brownson / Carte broșată
common.buy 161 lei
Girls' Night Out Liz Fenton / Audio CD
common.buy 145 lei
Ernahrung Der Pflanzen Auf Dem Felde Paul Säurich / Carte broșată
common.buy 195 lei

Why do some country s hi-tech firms innovate better than others? Why did hi-tech firms from the United States outperform such Japanese companies in the 1990s? Through a wealth of empirical evidence, the book compares the development trajectory of manufacturing technology and information technology both between Japanese companies and between companies based in the US, Europe, Australia, India and China. This book shows that institutional systems such as culture, tradition, consumers and local business practices play key roles in how companies develop technology. These factors also influence the very characteristics of the products that the hi-tech firms produce. With a number of case studies the author demonstrates how the most successful and innovative companies recognize these roles and incorporate them into their practices.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo