Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Managing for Social Impact

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Managing for Social Impact Mary J. Cronin
Codul Libristo: 13787278
Editura Springer International Publishing AG, februarie 2017
This book presents innovative strategies for sustainable, socially responsible enterprise management... Descrierea completă
? points 261 b
525 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


808 Conversation Starters For Couples Robin Westen / Carte broșată
common.buy 61 lei
curând
Midnight Modern Peter Moruzzi / Copertă tare
common.buy 357 lei
ZikZak Leipzig / Hartă
common.buy 36 lei
Jimi Hendrix. Zero. La mia storia A. Douglas / Carte broșată
common.buy 125 lei
The Christian Ethic of War P. T. Forsyth / Carte broșată
common.buy 158 lei
Pearls of Awareness Tendai R. Mwanaka / Carte broșată
common.buy 119 lei
Detox Your Heart Valerie Mason-John / Carte broșată
common.buy 85 lei
Corona Jason D. Antos / Copertă tare
common.buy 142 lei
The Way of the Support Worker Kevin Alexander / Carte broșată
common.buy 249 lei
Sana Gül Bahcesi Vadetmedim Joanne Greenberg / Carte broșată
common.buy 83 lei
Briefe aus Russland Helmuth von Moltke / Carte broșată
common.buy 112 lei
El Libro del Vinagre de Manzana Margot Helmiss / Carte broșată
common.buy 96 lei
Mariposas / Carte broșată
common.buy 57 lei
Overcome with Paschal Joy Mark G. Boyer / Copertă tare
common.buy 227 lei
La puerta mágica : antología 2001-2010 Miguel Veyrat / Carte broșată
common.buy 112 lei

This book presents innovative strategies for sustainable, socially responsible enterprise management from leading thinkers in the fields of corporate citizenship, nonprofit management, social entrepreneurship, impact investing, community-based economic development and urban design. The book's integration of research and practitioner perspectives with focused best practice examples offers an in-depth, balanced analysis, providing new insights into the social issues that are most relevant to organizational stakeholders. This integrated focus on sustainable social innovation differentiates the book from academic research monographs on stakeholder theory and practitioner guides to managing traditional Corporate Social Responsibility (CSR) programs. Managing for Social Impact features 15 contributed chapters written by thought leaders, industry analysts, and managers of global and local organizations who are engaged with innovative models of sustainable social impact. The editors also provide a substantive introductory chapter describing a new strategic framework for enhancing the Return on Social Innovation (ROSI) through four pillars of social change: Open Circles, Focused Purpose Sharing, Mutuality of Success, and a Persistent Change Perspective.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo