Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Managing Creativity

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Managing Creativity Barbara Townley
Codul Libristo: 04378504
Editura Cambridge University Press, decembrie 2009
What are the challenges and opportunities of managing people in creative industries? How are the ten... Descrierea completă
? points 265 b
532 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Mary Reilly Valerie Martin / Carte broșată
common.buy 59 lei
Look Through the Eyes of Another Angela DuBay / Copertă tare
common.buy 148 lei
Speed Mathematics Using the Vedic System Vali Nasser / Carte broșată
common.buy 86 lei
Apology For Mohamed (1829) Godfrey Higgins / Copertă tare
common.buy 189 lei
Fuzzy-Set Social Science Charles C. Ragin / Carte broșată
common.buy 243 lei
Umwelt- Und Ressourcenschutz ALS Unternehmensziel Heinz-Georg Baum / Carte broșată
common.buy 353 lei
Healing Bouquet Vinton McCabe / Carte broșată
common.buy 91 lei

What are the challenges and opportunities of managing people in creative industries? How are the tensions between creative and commercial pressures mediated? The creative industries are an area of increasing economic importance. Yet creative industries and creative-based organizations are rife with problems such as whether and how control of the creative process should be exercised; the extent to which knowledge of creative production may be made explicit; and how the 'connection' between producer and consumer should be mediated. In Managing Creativity, first published in 2009, a team of experts from a diverse range of fields - including management, fine art, music, the internet, design, theatre and publishing - discuss these and other problems concerning the relationship between management and creativity. Developing an appreciation of these problems is theoretically productive, not only because it throws light onto our understanding of creative-based organizations, but also because it can be revelatory about organizations more generally.

Informații despre carte

Titlu complet Managing Creativity
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 364
EAN 9780521518536
ISBN 0521518539
Codul Libristo 04378504
Greutatea 694
Dimensiuni 237 x 277 x 28
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo