Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Managing Corporate Reputation

Limba englezăengleză
Carte Cu spiră
Carte Managing Corporate Reputation Susan Croft
Codul Libristo: 05113494
Editura THOROGOOD, octombrie 2003
You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising th... Descrierea completă
? points 602 b
1.191 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Die antiken Schriftquellen Johannes Adolf Overbeck Carte broșată
common.buy 124 lei
A Gospel of Hope Walter Brueggemann / Copertă tare
common.buy 107 lei
Handbook on Project Management and Scheduling Vol.1 Christoph Schwindt / Copertă tare
common.buy 832 lei
Erotic Stories of Fun Love and Fantasy Frank Cumberland / Carte broșată
common.buy 55 lei
Eigenvalues of Matrices Françoise Chatelin / Carte broșată
common.buy 662 lei
One True Light Tim Chester / Carte broșată
common.buy 88 lei
curând
Activity Book: English Age 4+ Discovery Kidz / Carte broșată
common.buy 18 lei
Tales from the Turrets Joan Lennon / Carte broșată
common.buy 36 lei

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone have a reputation strategy? Far too few. Now this expert, readable and practical report puts that right. The dynamics of corporate reputation...and the factors governing is are complex. Will an ethical stance lead to grown of reputation capital? Will that result in improved financial performance? What are the issues that can impact most on reputation, and how best to minimise risk? There are just some of the topics addressed by this report. Factors that have focused on fiercer spotlight on reputation - corporate scandals exposed in the media - pressure from NGOs - corporate governance issues - globalisation and increased competition - trade liberalisation and increasing competition This report shows you how to: - develop PR, brands and relationship management as the vanguards of your corporate reputation - strengthen your internal as well as external communications - improve the effective management of your stakeholders - build trust in the corporation at a time of failing confidence and increasing media pressure

Informații despre carte

Titlu complet Managing Corporate Reputation
Limba engleză
Legare Carte - Cu spiră
Data publicării 2003
Număr pagini 277
EAN 9781854182722
Codul Libristo 05113494
Editura THOROGOOD
Greutatea 934
Dimensiuni 210 x 248 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo