Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Managing Business Interfaces

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Managing Business Interfaces A. K. Chakravarty
Codul Libristo: 01418090
Editura Springer-Verlag New York Inc., decembrie 2003
Within companies and organizations there is an increased emphasis on making different functional are... Descrierea completă
? points 488 b
986 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Nezvládnuté pohyby Semjon Chanin / Carte broșată
common.buy 26 lei
Stochastic Analysis Michel Metivier / Carte broșată
common.buy 239 lei
Lache Bajazzo! Ein Leben mit der Dialyse Vera Fellcht / Carte broșată
common.buy 94 lei
Foundations of the Formal Sciences II Benedikt Löwe / Carte broșată
common.buy 550 lei
Hochzeitsbrauch Quelle: Wikipedia / Carte broșată
common.buy 101 lei
Aurorae Maggi O'Mally / Copertă tare
common.buy 184 lei
Middle Ages Frfunck-Brentano Frfunck-Brentano / Copertă tare
common.buy 227 lei
Bird being MS Hilde Widerberg / Carte broșată
common.buy 58 lei
Chaos for Engineers Tomasz Kapitaniak / Carte broșată
common.buy 325 lei
Gethsemani Homilies Matthew Kelty / Carte broșată
common.buy 156 lei
Miriam Cromwell, Royalist. a Romance of the Great Rebellion. Dora Greenwell Macchesney / Carte broșată
common.buy 215 lei
A Shot at Redemption Michael Sova / Carte broșată
common.buy 94 lei

Within companies and organizations there is an increased emphasis on making different functional areas work together seamlessly. These developments have led to an increased emphasis on research and practice in business that integrate the functional areas within and between business entities. The research community has recognized the importance of addressing these different, and often conflicting, business perspectives. This has led to research streams that address issues characterizing the domain of business interfaces. These include the benefits of coordination, new product development, product portfolio management, supply chain coordination, and partnerships and collaboration in the Internet space.§MANAGING BUSINESS INTERFACES: Marketing, Engineering, and Manufacturing Perspectives provides state-of-the-art summary as well as new thoughts, in managing business interfaces. Through eleven invited chapters it brings together the latest developments in leading edge research related to new product development, supply chain management, e-business operations, and field studies. The book is organized into four parts: New Products and Existing Product Portfolio Management: §Chapter Authors: Richard M. Franza & Cheryl Gaimon; and Juin-Kuan Chong, Teck-Hua Ho and Christopher S. Tang Supply Chain Coordination: §Chapter Authors: Candace A. Yano & Stephen M. Gilbert; Ganesh Iyer and V. Padmanabhan; and S. Chan Choi, Lei Lei, and Qiang Wang Interfaces in the Internet Space: §Chapter Authors: Richard Steinberg; T.C.A. Bashyam & Uday S. Karmarkar; and Amiya K. Chakravarty Field Studies and Real-World Evidence: §Chapter Authors: Akhilesh Bajaj, Sunder Kekre, & Kannan Srinivasan; K. Ravi Kumar & George C. Hadjinicola; and Uday S. Karmarkar & Milind M. Lele

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo