Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Management Technologies for E-Commerce and E-Business Applications

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Management Technologies for E-Commerce and E-Business Applications Metin Feridun
Codul Libristo: 01555945
Editura Springer, Berlin, noiembrie 2001
This book constitutes the refereed proceedings of the 13th IFIP/IEEE International Workshop on Distr... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Fascie Serge Paoletti / Copertă tare
common.buy 69 lei
České himálajské dobrodružství II. (3 DVD) Martin Kratochvíl / Videoclip
common.buy 78 lei
3x Hurvínkovy příhody 3 CD František Nepil / Audio CD
common.buy 99 lei
Cassini-Huygens Visit to Saturn Michael Meltzer / Carte broșată
common.buy 358 lei
Growth Hormone Deficiency Laurie E. Cohen / Copertă tare
common.buy 538 lei
E-Commerce Strategy Sanjay Mohapatra / Copertă tare
common.buy 324 lei
Interkulturelle Bewusstheit, Wissen und Kompetenzen Gebhard Deissler / Carte broșată
common.buy 938 lei
Reich des Boesen Oliver Kellisch / Carte broșată
common.buy 132 lei
E-Commerce, and Web Technologies Christian Huemer / Carte broșată
common.buy 422 lei
FAO social protection framework Food & Agriculture Organization / Carte broșată
common.buy 237 lei
African Francophone Writing Nicki Hitchcott / Carte broșată
common.buy 306 lei
E-Commerce and Web Technologies Christian Huemer / Carte broșată
common.buy 324 lei
Das Kooperationsverhältnis zwischen Syrien und Hisbollah Matthias Büscher / Carte broșată
common.buy 147 lei

This book constitutes the refereed proceedings of the 13th IFIP/IEEE International Workshop on Distributed Systems: Operations and Management, DSOM 2002, held in Montreal, Canada, in October 2002.§The 16 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 40 submissions. The papers are organized in topical sections on managing quality of service, measuring quality of service, service architectures, policy and process, and fault analysis.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo