Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Management Of Service Businesses In Japan

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Management Of Service Businesses In Japan Noriyuki Imai
Codul Libristo: 05070618
Editura World Scientific Publishing Co Pte Ltd, decembrie 2012
"Management of Service Industries in Japan" showcases the performance of non-manufacturing industrie... Descrierea completă
? points 322 b
651 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Quantum Optics for Beginners Mohamed Ridza Wahiddin / Copertă tare
common.buy 826 lei
curând
Polymeric Building Materials / Copertă tare
common.buy 1.847 lei
Anticancer Properties Of Fruits And Vegetables: A Scientific Review Ajaikumar B. Kunnumakkara / Copertă tare
common.buy 856 lei
Distribution in Japan Yoshiro Miwa / Copertă tare
common.buy 1.471 lei
Mistress Art Reginald Blomfield / Copertă tare
common.buy 415 lei
Kindness Robert Strand / Carte broșată
common.buy 25 lei
Industries of Japan REIN / Carte broșată
common.buy 341 lei
2 Men 2 Mysteries Camelia Colon Townsend / Copertă tare
common.buy 170 lei
Manufacturing Decision Support Systems Thomas R. Hanley / Carte broșată
common.buy 986 lei
Genes 8 Benjamin Lewin / Carte broșată
common.buy 459 lei
Industries of Japan J.J. Rein / Copertă tare
common.buy 4.099 lei
METHODS OF PRACTICAL HYGIENE, VOLUME 2 KARL BERNHA LEHMANN / Copertă tare
common.buy 221 lei

"Management of Service Industries in Japan" showcases the performance of non-manufacturing industries or service industries in contemporary Japan, specifically on how their performances have improved. The book covers three fields: Part 1: Advanced Service Management in the Service industries (management of convenience store chain Seven-Eleven in Japan, the hotel industry, the sales finance business and auto sales business of Toyota, as well as the application of Toyota production system to life insurance company); Part 2: Advanced Service Management in the Public and Non-Profit Organizations (performance evaluation of local governments in Japan, BSC (balance scorecard) in local government hospitals in Japan, and cost and pricing policy of a telecommunications company); and, Part 3: General Concepts and Techniques Applied to the Service Management (Japanese-like "hospitality" in the retail industry, service level agreement (SLA) in IT and shared service companies, and ICT (Information & Communication Technology) applied to BPN (Business Process Network) of service industry).

Informații despre carte

Titlu complet Management Of Service Businesses In Japan
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2012
Număr pagini 208
EAN 9789814374668
ISBN 9814374660
Codul Libristo 05070618
Greutatea 430
Dimensiuni 157 x 235 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo