Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Management of Marketing Mix

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Management of Marketing Mix Gebeyaw Tadesse
Codul Libristo: 06844298
Editura VDM Verlag, august 2011
Even though the emergence and expansion of textile manufacturing in Ethiopia was initiated around th... Descrierea completă
? points 144 b
289 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


HP Way David Packard / Carte broșată
common.buy 81 lei
Make Love Not War David Allyn / Copertă tare
common.buy 183 lei
Marketing Case Study Tesla Ricardo Escoda / Carte broșată
common.buy 193 lei
curând
Make Love, Not War David Allyn / Copertă tare
common.buy 1.048 lei
Managementul proiectelor educa ionale de interven ie: Viorica Gora -Postica / Carte broșată
common.buy 234 lei
Management Book Richard Newton / Carte broșată
common.buy 121 lei

Even though the emergence and expansion of textile manufacturing in Ethiopia was initiated around the year 1925, the majority of textile factories were not well established until and after the 1950s. Much of the factories are still publicly controlled. The industry focuses largely on the domestic market. The main problems are related with globalization and competition in the local and international market. The sector can only play its role properly and become competitive when it improves its product quality, productivity, pricing strategy, machinery conditions and the general marketing activities. Improving the quality of cotton is the essential factor to improve the quality of fabrics and yarns in the factory. In marketing, the brand name is the major selling tool and one of the most important components of product personality. Public - private partnership may be the recommended solution for problems prevail in the textile sector. This book gives conceptual framework of marketing mix elements and should be especially useful to organizations engaged in textile investment to be competent in the international market, or anyone else who is professional in textile marketing.

Informații despre carte

Titlu complet Management of Marketing Mix
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 60
EAN 9783639377323
ISBN 363937732X
Codul Libristo 06844298
Editura VDM Verlag
Greutatea 100
Dimensiuni 152 x 229 x 4
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo