Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Making Markets More Inclusive

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Making Markets More Inclusive Muhammad Siddiquee
Codul Libristo: 04771614
Editura PALGRAVE MACMILLAN, iulie 2014
Most studies of doing business at the "bottom of the economic pyramid" focus on viewing the poor as... Descrierea completă
? points 161 b
325 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Archaeology of Animal Bones Terry O´Connor / Carte broșată
common.buy 128 lei
Naturally Healthy Babies and Children Aviva Jill Romm / Carte broșată
common.buy 90 lei
Karl Marx (1818-1883) Mark Blaug / Copertă tare
common.buy 1.583 lei
Recommended Practice Alan Moore / Carte broșată
common.buy 195 lei
curând
Photoperiodism Randy J. Nelson / Copertă tare
common.buy 636 lei
On Hemorrhoids Moses Maimonides / Copertă tare
common.buy 533 lei
Musculoskeletal Imaging Cases Mark W. Anderson / Carte broșată
common.buy 738 lei
Time for Peace Robert D Schulzinger / Carte broșată
common.buy 143 lei
Protected Areas, Sustainable Land? Catherine Aubertin / Copertă tare
common.buy 1.033 lei
Making Sense of the Bible Adam Hamilton / Carte broșată
common.buy 70 lei
Buja's Diary Seyeong O / Carte broșată
common.buy 106 lei
Essays on Plato's Psychology Christopher Bobonich / Copertă tare
common.buy 926 lei
MasterClass in Geography Education Graham Butt / Copertă tare
common.buy 1.054 lei
Stress Processes across the Life Course Heather A. Turner / Copertă tare
common.buy 469 lei

Most studies of doing business at the "bottom of the economic pyramid" focus on viewing the poor as consumers, as micro-entrepreneurs, or as potential employees of local companies. Almost no analysis focuses on the poor as primary producers of agricultural commodities-a striking omission given that primary producers are by far the largest segment of the working-age population in developing economies. Making Markets More Inclusive bridges the management literature with original research on agricultural value chains in developing and emerging economies. This exciting work is the first to delve into the skills, capabilities, strategies and approaches needed for inclusive value chain development. McKague shows how NGOs and companies can connect poor producers in developing economies with the right markets to better create social and economic impact. He also analyzes one of the leading agricultural value chain initiatives in the world, which is being replicated by the Bill and Melinda Gates Foundation in several different value chains in Malawi, Tanzania, Ghana, India and Mali.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo