Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Making Knowledge Visible

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Making Knowledge Visible Elizabeth Orna
Codul Libristo: 04386300
Editura Taylor & Francis Ltd, august 2005
Information products - whether printed or electronic - are the essential vehicles of knowledge witho... Descrierea completă
? points 495 b
995 lei
La editor doar la comandă Expediem în 17-26 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Milk Based Soaps-Making Nat. Skin Soap Casey Makela / Carte broșată
common.buy 61 lei
Big Green Book of Beginner Books Dr. Seuss / Copertă tare
common.buy 78 lei
Krampus! Monte Beauchamp / Copertă tare
common.buy 112 lei
Dejepis Pracovný zošit pre 9. ročník ZŠ Dušan Ondrušek / Carte broșată
common.buy 33 lei
Ten Faces of Innovation Tom Kelley / Carte broșată
common.buy 65 lei
Complete Book Of Sugar Flowers Lesley Herbert / Copertă tare
common.buy 124 lei
Learn Apple HomeKit on iOS Jesse Feiler / Carte broșată
common.buy 146 lei
Allison-Engined P-51 Mustang Martyn Chorlton / Carte broșată
common.buy 97 lei
Shakespeare's Sonnets William Shakespeare / Copertă tare
common.buy 135 lei
Global Housing Crisis Larry Barrow / Carte broșată
common.buy 462 lei
Credit Management / Carte broșată
common.buy 398 lei
Confidence Solution Keith Johnson / Carte broșată
common.buy 115 lei
Downsize With Style Bettina Deda / Carte broșată
common.buy 109 lei
Modern American House Sandy Isenstadt / Carte broșată
common.buy 242 lei

Information products - whether printed or electronic - are the essential vehicles of knowledge without which communication and commerce cannot take place. Organizations depend on them for successful internal and external interaction, but their potential for increasing business value has been largely ignored. This book is the first to define and explain information products and their management as the missing link between knowledge and information strategy on the one hand and design and presentation on the other. It sets out what information products are and how they can add value if part of overall strategy; shows how to audit what they should be doing and what they actually are doing for the company; and presents a change programme for a better management approach which enables the company to get full value from them. The book is written for senior managers responsible for information and knowledge management, corporate communications and IT, and for information professionals, web developers and information designers. Like Elizabeth Orna's book Practical Information Polices, it is destined to become the passport to clearer thinking on a usually woolly and neglected area of management. It is also an important text for information management, business, IT and web design students.

Informații despre carte

Titlu complet Making Knowledge Visible
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2005
Număr pagini 216
EAN 9780566085628
ISBN 0566085623
Codul Libristo 04386300
Greutatea 636
Dimensiuni 247 x 176 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo