Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

M.A. in Human Development Thesis

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte M.A. in Human Development Thesis Anna-Liisa Mottonen
Codul Libristo: 06826369
Editura VDM Verlag, iulie 2009
This project was conducted to determine whether §training in phonological awareness leads to §signif... Descrierea completă
? points 173 b
347 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Десять негритят Агата Кристи / Carte broșată
common.buy 45 lei
top
The Fifth Discipline Peter M. Senge / Carte broșată
common.buy 124 lei
top
NHW4E ADV SB Soars John and Liz / Carte broșată
common.buy 143 lei
Jerry Thomas' Bartenders Guide Jerry Thomas / Carte broșată
common.buy 57 lei
How to Raise the Perfect Dog Cesar Millan / Carte broșată
common.buy 76 lei
Edible Wild Plants John Kallas / Carte broșată
common.buy 125 lei
Grokking Bitcoin KALLE ROSENBAUM / Carte broșată
common.buy 227 lei
Kitten Invasion Peggy Van Hulsteyn / Carte broșată
common.buy 65 lei
One Hundred Years of Kibbutz Life Michal Palgi / Carte broșată
common.buy 358 lei
Researching Gender Violence / Copertă tare
common.buy 995 lei

This project was conducted to determine whether §training in phonological awareness leads to §significant improvements in letter-sound §correspondence knowledge. Subjects included 46 §junior kindergarten students from low socio-§economic status schools in Sudbury, Ontario, Canada. §Subjects were screened using the PPVT-III (Peabody §Picture Vocabulary Test-III) and a letter name §knowledge test. Subjects were assigned to one of §three treatment groups: phonological awareness, §letter-sound correspondence knowledge, or §combination (phonological awareness and letter-sound §correspondence), or to a control group trained in §math knowledge. Subjects were trained in small §groups of two or three children for a total of 10 10-§minute sessions. Subjects were pre-, mid-, and post-§tested on math knowledge, phonological awareness, §and letter-sound correspondence knowledge. §Phonological awareness training did not lead to §significant improvements in letter-sound §correspondence knowledge, but letter name knowledge §was found to be a significant predictor of math §knowledge, phonological awareness, and letter-sound §correspondence knowledge measures.

Informații despre carte

Titlu complet M.A. in Human Development Thesis
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 144
EAN 9783639181579
ISBN 3639181573
Codul Libristo 06826369
Editura VDM Verlag
Greutatea 222
Dimensiuni 152 x 229 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo