Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Level Design

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Level Design Rudolf Kremers
Codul Libristo: 02481730
Editura Taylor & Francis Inc, octombrie 2009
Level design is the creation of levels - locales, stages, or missions - in a video game. Level desig... Descrierea completă
? points 246 b top top
486 lei
La editor doar la comandă Expediem în 17-26 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top reduceri
Berserk Deluxe Volume 5 Kentaro Miura / Copertă tare
common.buy 180 lei
top
Elden Ring Official Strategy Guide, Vol. 2 Future Press / Copertă tare
common.buy 291 lei
top
Midnight Sun Stephenie Meyer / Carte broșată
common.buy 46 lei
top
Amazing Glaze Gabriel Kline / Copertă tare
common.buy 126 lei
top
Tarot of the Enchanted Soul Yasmeen Westwood / Cărți
common.buy 159 lei
top
White Light Oracle Alana Fairchild / Cărți
common.buy 122 lei
top
Astrology: The Library of Esoterica Andrea Richards / Copertă tare
common.buy 141 lei
top
Welcome Home Najwa Zebian / Carte broșată
common.buy 85 lei
top
Pasta Grannies: The Official Cookbook Vicki Bennison / Copertă tare
common.buy 143 lei
top
Practical Guide to Level Design Benjamin Bauer / Carte broșată
common.buy 344 lei
top
Color Betty Edwards / Carte broșată
common.buy 111 lei
top
Deal with the Elf King / Carte broșată
common.buy 93 lei
top
Encyclopedia of Tibetan Symbols and Motifs Robert Beer / Copertă tare
common.buy 384 lei
Blackpink: Queens of K-Pop / Copertă tare
common.buy 63 lei
Doggie Language / Copertă tare
common.buy 53 lei

Level design is the creation of levels - locales, stages, or missions - in a video game. Level design is as much an art as it is a science; it requires artistic skills and know-how as well as an extensive technical knowledge and is an extremely important part of computer game design. Good or bad level design can make or break any game, so it is surprising how little reference material exists for level designers. Beginning level designers have a limited understanding of the tools and techniques they can use to achieve their goals, or even define them. This book is the first to use a conceptual and theoretical foundation to build such a set of practical tools and techniques. It is tied to no particular technology or genre, so it will be a useful reference for many years to come. Kremers covers many concepts universal to level design, such as interactivity, world building, immersion, sensory perception, pace, and more, and he shows how to apply these concepts in practical ways, with many examples from real games.

Informații despre carte

Titlu complet Level Design
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 408
EAN 9781568813387
ISBN 1568813384
Codul Libristo 02481730
Greutatea 758
Dimensiuni 192 x 236 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo