Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Learning Science- Same as Different

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Learning Science- Same as Different Sultana Ali Norozi
Codul Libristo: 13497791
Editura LAP Lambert Academic Publishing, noiembrie 2015
What one considers desirable ways of teaching and learning science is influenced by one's conception... Descrierea completă
? points 79 b
176 lei -9 %
159 lei
În depozitul extern Expediem în 8-10 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


American Porn Heathcote Williams / Carte broșată
common.buy 65 lei
Klassischer Bilderschatz Franz Von Reber / Carte broșată
common.buy 195 lei
Der Betrug mit der Geschichte Moustafa Gadalla / Carte broșată
common.buy 87 lei
Kinder sprechen über Sprache Juliane Stude / Carte broșată
common.buy 203 lei
Annie Kilburn Deceased W D Howells / Copertă tare
common.buy 183 lei
Mentoring by Design Edward R. Marton / Copertă tare
common.buy 176 lei
Körperprozesse James I. Kepner / Carte broșată
common.buy 114 lei
Elektronische Vertragsform und Urkundenform im Akkreditivgeschäft José Ignacio Gutiérrez Díaz / Copertă tare
common.buy 536 lei
La Europa de los veinticinco : desafíos políticos y económicos José María . . . [et al. ] Beneyto Pérez-Cerdá / Carte broșată
common.buy 86 lei

What one considers desirable ways of teaching and learning science is influenced by one's conception of science. Therefore, what constitutes good science teaching can be better understood by understanding what the teacher's conception is about science. This work sought to answer two questions: What are science teachers' (a female and a male) perceptions about how girls and boys learn science in secondary schools in Pakistan? How do these perceptions influence their teaching practices in science classes? Data was collected mainly through interviewing and observing the classrooms of a male and a female science teachers teaching a co-education class. The findings of this study indicate that science teachers have many unexamined perceptions that influence their practices. The findings of these perceptions indicate that teachers think that science requires experiments and asking questions. They also think that science (with the exception of biology) is for boys. The practices' findings tend to marginalize or exclude girls from learning science in co-education classes in Pakistan

Informații despre carte

Titlu complet Learning Science- Same as Different
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 116
EAN 9783659895142
Codul Libristo 13497791
Greutatea 189
Dimensiuni 150 x 220 x 7
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo