Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Learning Disability Subtyping

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Learning Disability Subtyping Stephen R. Hooper
Codul Libristo: 06797266
Editura Springer-Verlag New York Inc., decembrie 2011
The publication of this very important volume comes at a timely juncture in the history of learning... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Iconologia Deorum Sandrart Joachim von Sandrart / Carte broșată
common.buy 195 lei
Absolutism and Ruling Class John P. Ledonne / Copertă tare
common.buy 1.527 lei
Das Verfahren der Universalisierung in der Ethik Kálmán Pócza / Carte broșată
common.buy 250 lei
Indicadores de salud ambiental en materia de calidad del aire Pinal Gomez Genoveva / Carte broșată
common.buy 175 lei
Castelvines y Monteses. Frey Lope Felix de Vega Caprio / Carte broșată
common.buy 117 lei
Deutsche Kunst und Dekoration Koch Alexander Koch / Carte broșată
common.buy 193 lei
Matriz energetica en Panama Murillo Arlin / Carte broșată
common.buy 175 lei
Assistance M dicale Et Enduro Marc De Bortoli / Carte broșată
common.buy 252 lei

The publication of this very important volume comes at a timely juncture in the history of learning disabilities. The focus of this volume is on developing a multidisciplinary understanding of the complexities of the research on learning disabilities and its various sUbtypes. It also will serve as an important compendium of the subtyping literature, particularly with respect to pertinent issues of nosology, specific sUbtyping models, neuro psychological diagnosis, and treatment. As the authors so correctly suggest, the differential diagnosis of learning disabilities subtypes is a critical first step in developing theoretically sound programs of psychoeducational intervention. Clearly, one must have some idea about the general abilities of a child before realistic expectations can be charted. Also, how can one plan a program of intervention without some knowledge of the deficient components of achievement within a do main? Does it not make both conceptual and practical sense to identify an individual's relative strengths and weaknesses so that abilities or strengths can be utilized to optimize functioning in areas of deficit? Although these all sound like reasonable precursors to assisting individuals in need of academic assistance, there are those who would argue otherwise. Impor tantly, however, the Director of the National Institutes of Health, in a recent report to Congress, advocates exactly what this volume proposes. Indeed, there are important needs to be addressed, and the literature reviewed herein strongly supports the conclusions drawn by these authors.

Informații despre carte

Titlu complet Learning Disability Subtyping
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 253
EAN 9781461388128
ISBN 1461388120
Codul Libristo 06797266
Greutatea 417
Dimensiuni 155 x 235 x 15
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo