Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Learning Capital

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Learning Capital Gary Scott
Codul Libristo: 04911314
Editura University Press of America, noiembrie 1996
In this book, the relative contributions of a school and a pupil in producing cognitive achievement... Descrierea completă
? points 217 b
437 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


curând
At Last Edward St Aubyn / Carte broșată
common.buy 48 lei
Asking the Right Questions Edie L. Holcomb / Carte broșată
common.buy 229 lei
Comedian Harmonists Martina Schumeckers / Note muzicale
common.buy 78 lei
Seminar on Stochastic Processes, 1988 inlar / Copertă tare
common.buy 325 lei
Cinema for Russian Conversation, Volume 1 Olga Kagan / Carte broșată
common.buy 249 lei
Metaphoria Rubin Battino / Carte broșată
common.buy 156 lei
La ricerca dell'amore. Un ponte tra Reich e Sri Aurobindo Roberto M. Sassone / Carte broșată
common.buy 88 lei
ECOOP '94 - Object-Oriented Programming Remo Pareschi / Carte broșată
common.buy 325 lei
Flute Playalong Christmas / Carte broșată
common.buy 153 lei
curând
Device and System Developments Emmanuel Desurvire / binding.
common.buy 642 lei
Life's Golden Ticket Brendon Burchard / Carte broșată
common.buy 90 lei
Princess Baby Karen Katz / Cărți pliante
common.buy 40 lei

In this book, the relative contributions of a school and a pupil in producing cognitive achievement growth are theoretically isolated so that the efficiency of a school can be evaluated more objectively. Using educational psychology and the neo-classical, economic method of constrained optimization, it is argued that a school is responsible for supplying a pupil with a high learning rate while the pupil's contribution is measured by time-on-task or attention to a lesson. Two surprising inferences are drawn from this model of school quality. The most interesting result is that producing equality of achievement outcomes among pupils increases a school's ability to offer a maximum average learning rate given any level of expenditures which contradicts present theory. A further implication is that the presumed market failure does not exist since private schools are found to be more equal than state schools. Both of these ideas are empirically supported using the High School and Beyond Data. Incorporating these results into an analysis of a voucher policy suggests that efficiency can be increased by 15% and equality of cognitive achievement by 28% without forfeiting any integration within all schools.

Informații despre carte

Titlu complet Learning Capital
Autor Gary Scott
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 1996
Număr pagini 228
EAN 9780761804901
ISBN 0761804900
Codul Libristo 04911314
Greutatea 454
Dimensiuni 152 x 229 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo