Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Lean Six Sigma Service Excellence

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Lean Six Sigma Service Excellence Gerald Taylor
Codul Libristo: 04835346
Editura J Ross Publishing, octombrie 2008
A practical, user-friendly guide to the principles of Lean Six Sigma in the service delivery industr... Descrierea completă
? points 175 b
353 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Neville Goddard Collection Neville Goddard / Carte broșată
common.buy 152 lei
top
JapanEasy Tim Anderson / Copertă tare
common.buy 135 lei
Rolex Mara Cappelletti / Copertă tare
common.buy 181 lei
NFT Handbook / Carte broșată
common.buy 110 lei
Lila, Lila Martin Suter / Carte broșată
common.buy 65 lei
Lonely Planet Europe's Best Trips Lonely Planet / Carte broșată
common.buy 183 lei
Testy ortograficzne Klasa 1 Guzowska Beata / Carte broșată
common.buy 15 lei
Bądź liderem! 2.0 Maxwell John C. / Carte broșată
common.buy 59 lei
Courtship of Nellie Fisher Beverly Lewis / Carte broșată
common.buy 141 lei
Corporate Social Responsibility Mark S. Schwartz / Copertă tare
common.buy 2.134 lei
MORE Best Practices for High School Classrooms Randi B. Sofman / Carte broșată
common.buy 241 lei
Contemporary Christologies Don Schweitzer / Carte broșată
common.buy 154 lei
Guard Wars Michael Weaver / Copertă tare
common.buy 185 lei
Rabbi Moses Jacob Neusner / Carte broșată
common.buy 268 lei
Psychology of Loneliness Sarah J Bevinn / Copertă tare
common.buy 938 lei

A practical, user-friendly guide to the principles of Lean Six Sigma in the service delivery industry. Over the past two decades, growth in the number of new service and non-profit organizations has dramatically out-paced manufacturing in the global economy. Although rooted in the improvement of quality and productivity in the manufacturing sector, the proven principles of Six Sigma and Lean can now be applied across the board to non-manufacturing related businesses. "Lean Six Sigma Service Excellence" provides an effective translation of the concepts of Lean Six Sigma from a manufacturing to a service delivery environment, as well as providing user-friendly techniques for implementing these practices, and for using them to achieve and maintain a competitive advantage.

Informații despre carte

Titlu complet Lean Six Sigma Service Excellence
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2008
Număr pagini 312
EAN 9781604270068
ISBN 1604270063
Codul Libristo 04835346
Greutatea 542
Dimensiuni 160 x 237 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo