Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Lean Product Book

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Lean Product Book Janice Fraser
Codul Libristo: 01251723
Editura O´REILLY, mai 2013
Develop products that people will actually buy and use by learning about your potential customers -... Descrierea completă
? points 72 b curând curând
145 lei
Nou în așteptare Termenul este necunoscut Termenul este necunoscut

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Unusually Special Relativity Andrzej Dragan / Carte broșată
common.buy 151 lei
Lean Thinking James Womack / Carte broșată
common.buy 78 lei
Lean For Dummies 2e Natalie J Sayer / Carte broșată
common.buy 132 lei
Auditing For Dummies Loughran / Carte broșată
common.buy 123 lei
Lean - Six Sigma Michael Hartung / Carte broșată
common.buy 158 lei
Lean 3P Advantage Allan R Coletta / Carte broșată
common.buy 300 lei
Lean Product Development Colin Mynott / Copertă tare
common.buy 662 lei
Lean Six Sigma Guide to Doing More With Less Mark O George / Copertă tare
common.buy 155 lei
Toyota Product Development System James Morgan / Copertă tare
common.buy 253 lei
English Poems George Herbert / Carte broșată
common.buy 165 lei
CONCERTO NO 25 C MAJOR KV 503 WOLFGANG AMA MOZART / Carte broșată
common.buy 77 lei
Dr. Atkins' New Diet Revolution Robert C. Atkins / Copertă tare
common.buy 120 lei
Sedimentary Geology Donald R Prothero / Copertă tare
common.buy 586 lei
curând
Taking the Pulse of Public Opinion George F. Bishop / Copertă tare
common.buy 517 lei

Develop products that people will actually buy and use by learning about your potential customers - the problems they need to solve, what frustrates and delights them, and how they behave. With this practical guide, your lean development team can gain valuable insights within days, using proven research techniques. Learn how to conduct interviews, get customers talking, and incorporate valuable feedback directly into your product development process. Why leave customer research to contractors or other teams, or waste time and money on market research? This book provides the lean tools and guidance to help your team develop the right product. Learn how customer development differs from traditional research methods Find the right people to talk to, and decide which questions to ask Structure your interview with the help of templates and examples Determine how many people to talk to, and for how long Discover what to ignore and when to dig deeper with the help of real-world examples Know when to move from one-to-one interviews to surveys Turn your findings into actionable product changes Use customer feedback to validate (or disprove) your assumptions throughout the development process

Informații despre carte

Titlu complet Lean Product Book
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 200
EAN 9781449319953
ISBN 1449319955
Codul Libristo 01251723
Editura O´REILLY
Dimensiuni 152 x 229
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo