Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Latin Americas Potential in Nation Branding

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Latin Americas Potential in Nation Branding Eva Niesing
Codul Libristo: 02786605
Editura Anchor Academic Publishing, septembrie 2013
In the globalized world of today, a well-elaborated, long-term oriented nation branding strategy can... Descrierea completă
? points 370 b
745 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Hercule Poirot and the Greenshore Folly Agatha Christie / Copertă tare
common.buy 70 lei
Introduction to Quantitative EEG and Neurofeedback Thomas H. Budzynski / Copertă tare
common.buy 284 lei
Bible Knowledge Commentary Law John F. Walvoord / Carte broșată
common.buy 91 lei
Standort- und Marktanalyse fur Hotelimmobilien Benjamin Frank Koch / Carte broșată
common.buy 758 lei
Business for the 21st Century F. Dupuy / Carte broșată
common.buy 324 lei
Oxford First Picture Word Book Heather Heyworth / Carte broșată
common.buy 42 lei
Anthropology of Numbers Thomas Crump / Carte broșată
common.buy 271 lei
Open-Field Farming in Medieval Europe Warren O. Ault / Carte broșată
common.buy 340 lei
Herman Melville John Bryant / Copertă tare
common.buy 1.704 lei
Indian Summer Adalbert Stifter / Carte broșată
common.buy 388 lei

In the globalized world of today, a well-elaborated, long-term oriented nation branding strategy can help nations to improve and to better control of their nation image. Nation branding activities increase the countries competitiveness in the global marketplace, and help to foster the tourism arrivals, inward foreign direct investment flows and exports, and further, they help to attract talented workforce and students. Despite its growing importance, most Latin American countries still have not engaged enough in the area of nation branding, and mostly only focus their activities on the tourism promotion. The regions countries have a good image regarding soft factors such as their people and tourism attractions but have a weak image regarding their products and investment opportunities. Brazil has a relatively good nation image in many dimensions but still has not developed an extensive nation branding strategy. Chile and Colombia are among the Latin American countries which have started to conduct more complete nation branding activities. Although, such advances can be observed, there is still a lot of improvement potential in the nation branding practices of Latin American countries.

Informații despre carte

Titlu complet Latin Americas Potential in Nation Branding
Autor Eva Niesing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 192
EAN 9783954891429
ISBN 3954891425
Codul Libristo 02786605
Greutatea 259
Dimensiuni 148 x 210 x 11
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo